شناسهٔ خبر: 68200162 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خجسته‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: خجسته‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کابینه پیشنهادی پزشکیان کلیت خوبی دارد/ مجلس در جلسه رای اعتماد با دولت تعامل کند کابینه پیشنهادی پزشکیان کلیت خوبی دارد/ مجلس در جلسه رای اعتماد با دولت تعامل کند

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: معتقدم کابینه پیشنهادی دولت کلیت خوبی دارد و رئیس‌جمهور نیز سعی کرده تا وفاق ملی را رعایت کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به لیست کابینه پیشنهادی رئیس جمهور اظهار کرد: انتخاب اعضای هیئت دولت مشتمل بر موارد بسیاری است و سوابق و تعامل افراد با دیگر اعضای کابینه و رئیس دولت و نهادهای دیگر سنجیده می‌شود. 

وی افزود: لیست کابینه معرفی شده از سوی آقای پزشکیان گرایش اعتدال گرایانه دارد و افراد منتخب اکثرا سوابق خوبی دارند و در حوزه های تخصصی خود صاحب نظر هستند.

خجسته پور تاکید کرد: ممکن است نمایندگان مجلس برخی از نگاهها و رویکردهای برخی افراد معرفی شده را نپذیرند و این حق طبیعی مجلس است و بنده به عنوان یک فعال سیاسی معتقدم که مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب حمایت از دولت منتخب یک وظیفه است .

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به انتقاد برخی چهره های سیاسی درباره لیست کابینه دولت گفت: همانطور که آقای پزشکیان نیز تاکید کردند باید به اعضای پیشنهادی دولت فرصت داد تا بر سر کار بیایند و سپس بر اساس عملکرد آنها را نقد کرد لذا شایسته است که نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن تمامی صلاح و مصلحت و کشور، در بحث رای اعتماد با دولت تعامل کنند.

خجسته پور افزود: معتقدم کابینه پیشنهادی دولت کلیت خوبی دارد و رئیس جمهور نیز سعی کرده تا وفاق ملی را رعایت کند اما برخی افراد نزدیک به جناح دولت منتخب که به تندروی مشهورند سعی دارند تا انتخاب و مشی آقای پزشکیان را زیر سوال ببرند که این امر حاکی از آن است که رئیس دولت در مسیر درستی حرکت می‌کند.

خبرنگار: فاطمه سیدی

نظر شما