شناسهٔ خبر: 68199460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

زارع: خوشحالم که به ملوان برگشتم

امیررضا گچچی

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: از بابت برگشتن به ملوان خوشحالم ولی می‌دانم که چه کار سختی دارم و در حال حاضر تمام دلخوشی من هواداران ملوان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مازیار زارع در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که پس از مدت‌ها به ملوان برگشتم. امیدوارم که همه با هم بتوانیم سال خوبی داشته باشیم. درباره بازی فکر می‌کنم با توجه به اینکه اولین بازی لیگ است؛ دو تیم نسبت به هم شناخت کافی ندارند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه مربی بسیار کار کشته و کاربلدی مثل مهدی تارتار در تیم مقابل حضور دارد؛ مطمئنم بازی خیلی سختی خواهد بود. به ایشان بابت سال فوق العاده ای که در ملوان داشتند خسته نباشید می گویم.

زارع گفت: رقیب ما هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم که ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم جو طوری باشد که مردم خوشحال شوند و برنده دیدار باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره برگشت خود به این تیم گفت: همیشه همین طور بوده برای من و فکر می‌کنم نیاز به گفتن نباشد که برای انزلی و ملوان همواره حس خاصی داشته‌ام. علاقه بسیار زیادی داشتم چه زمانی که می‌خواستم به عنوان بازیکن جدا شوم. از فردای روزی که از ملوان جدا شدم (به عنوان بازیکن) دوست داشتم برگردم و سخت بود.

او با اشاره به خوشحالی خود از بابت برگشتن به ملوان ادامه داد: خوشحالم ولی می‌دانم که چه کار سختی دارم و در حال حاضر تمام دلخوشی من هواداران ملوان هستند. همان‌هایی که در سرما و گرما به ورزشگاه آمدند و ملوان را تشویق کرده‌اند. ما نیازمند حمایت شان هستیم.

سرمربی ملوان بیان کرد: می‌دانم که چه مسئولیتی را قبول کردم. اصلا به شرط گذاشتن برای ملوان فکر نکردم و با آگاهی کامل آمدم. مطمئناً جای هیچ بهانه‌ای نیست و این مدلی نیستم که بهانه بیاورم.

انتهای پیام

نظر شما