شناسهٔ خبر: 68196293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به مناسبت روز خبرنگار تاکید شد

ضرورت توجه اصحاب رسانه در تبیین نقش کلیدی دامپروی بر امنیت غذایی

مدیرکل اتحادیه دامداران خراسان رضوی گفت: آگاهی و اطلاع آحاد جامعه از اهمیت و نقش کلیدی دامپروی در امنیت غذایی استان و کشور ضروری است. لذا از اصحاب رسانه تقاضا داریم به مسائل این حوزه، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

صاحب‌خبر -

مجید مهدوی، مدیرکل اتحادیه دامداران خراسان رضوی و رضا رفیعی، قائم مقام وی به نمایندگی از مجموعه دامپروری استان در تحریریه ایسنا حضور یافتند.

مهدوی ضمن گرامیداشت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: این روز یادآور خدمات صادقانه و تلاش‌های ارزنده خبرنگاران در مسیر صحیح اطلاع‌رسانی و روایت درست از وقایع و نشان‌دهنده چشم بینا و گوش شنوای آنان در بیان مشکلات جامعه است.

وی به بیان مهم‌ترین مسائل دامپروران استان پرداخت و گفت: آگاهی و اطلاع آحاد جامعه از اهمیت و نقش کلیدی دامپروی در امنیت غذایی استان و کشور ضروری است. لذا از اصحاب رسانه تقاضا داریم به مسائل این حوزه، توجه ویژه‌ای داشته باشند و در کنار انتظار مردم و دولت، مطالبات دامداران را مطرح کنند تا ما بتوانیم نقش خود را در تأمین غذای مردم بخوبی ایفا کنیم.

مدیرکل اتحادیه دامداران خراسان رضوی با اشاره به کمبود بارندگی طی سال‌های اخیر و مشکلات ناشی از آن تأکید کرد: این صنعت برای پایداری نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت، نگاه همه‌جانبه نگر و حمایت مالی دولت دارد و امیدواریم در دولت جدید این اتفاق به شکل کارآمدی رخ دهد. 

انتهای پیام

نظر شما