شناسهٔ خبر: 68195228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

با هدف حمایت از فعالان اقتصادی در حوزه استاندارد و کیفیت؛

اداره استاندارد و اتاق بازرگانی قزوین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری های مشترک اتاق بازرگانی قزوین و اداره کل استاندارد استان با امضای روسای این دونهاد مهم اقتصادی منعقد و اجرای آن آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از قزوین؛ با هدف ایجاد بستری مناسب برای هموار کردن مسیر رشد، توسعه کیفیت، استانداردسازی، استفاده بهینه از توانایی های علمی، فنی و پژوهشی طرفین و نهادینه کردن حمایت از فعالان اقتصادی در حوزه استاندارد و کیفیت، اداره کل استاندارد استان قزوین و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین تفاهم نامه ای امضا کردند.

این تفاهم نامه در نیمه دوم مرداد ماه با حضور میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین و معاونین در دفتر مهدی عبدیان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در 8ماده و برای مدت سه سال به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه اداره کل استاندارد استان قزوین و اتاق بازرگانی قزوین، سمینارهای علمی و جلسه های آموزشی تخصصی  مشترک برگزار می کنند.

همکاری در زمینه حمایت از تولید، صادرات، واردات و توزیع کالا و خدمات، همکاری در زمینه انجام پژوهش و تدوین استانداردهای مربوط به محصولات از طریق تشکل های تخصصی وابسته به اتاق و همکاری با تشکل های وابسته به اتاق برای توسعه و ترویج و تقویت استانداردسازی، همکاری طرفین در رفع صنایع تولیدی استان از مهمترین اهداف این تفاهم نامه اعلام شده است.

خاطرنشان می شود؛ عضویت در کمیته های فنی متناظر، مشارکت در تهیه ویژه نامه های تخصصی در جهت ترویج استانداردها  از دیگر اهداف این تفاهمنامه است.

لازم به ذکر است؛ دفتر استاندارد سازی در اتاق بازرگانی قزوین به زودی افتتاح می شود.

نظر شما