شناسهٔ خبر: 68195124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

تردد کامیون ها در برخی محورهای مواصلاتی محل تردد زائران اربعین ممنوع می‌شود

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور و افزایش ایمنی وسایل نقلیه در طرح ترافیکی اربعین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در برخی محورهای استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه ۲۵ مرداد تا ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۷ شهریور از محور اسلام آباد غرب به پلدختر ممنوع است.

وی ادامه داد: مسیر جایگزین به سمت ایلام محور اسلام‌آباد – قلاجه و به سمت لرستان و خوزستان محور کرمانشاه - هرسین – نورآباد تعیین شده است.

سرهنگ زارع ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه ۲۵ مرداد تا ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۷ شهریور از محور اسلام آباد غرب به قصرشیرین ممنوع بوده و جاده اسلام آباد – گیلانغرب – قصرشیرین به عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین تردد کلیه کامیون‌های ترانزیتی مرز پرویزخان را از محور قصرشیرین – گیلانغرب – اسلام آباد عنوان کرد و گفت: حرکت آن‌ها از قصرشیرین به سرپل ذهاب ممنوع است.

وی ادامه داد: علاوه بر ممنوعیت‌های در نظر گرفته شده در صورت افزایش حجم تردد، محدودیت‌هایی نیز برای انواع تریلر و کامیون و کامیونت حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی به صورت روزانه و مقطعی اعمال خواهد شد.

سرهنگ زارع در پایان گفت: در طول طرح اربعین رانندگان می‌توانند از طریق سایت www.rahvar120 و سایت www.141.ir و شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آخرین وضعیت راه‌ها و اطلاعات ترافیکی مطلع شوند.

نظر شما