شناسهٔ خبر: 68194736 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

توسعه همكاری‌های اتاق بازرگانی اصفهان و منطقه آزاد انزلی

جلسه برخط مدیران معاونت‌های بندری و اقتصادی منطقه آزاد انزلی با مدیران گروه‌های توسعه صادرات و واردات اتاق بازرگانی اصفهان باهدف بهره‌مندی صنایع از مزیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی در جهت رونق تولید و صادرات برگزار شد. جلسه برخط مدیران معاونت‌های بندری و اقتصادی منطقه آزاد انزلی با مدیران گروه‌های توسعه صادرات و واردات اتاق بازرگانی اصفهان باهدف بهره‌مندی صنایع از مزیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی در جهت رونق تولید و صادرات برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در ابتدای این نشست مدیران اتاق بازرگانی اصفهان، ارتباط بین زیرساخت‌های موجود مناطق آزاد با توسعه تجارت با کشورهای منطقه را مهم و تأثیرگذار دانسته و اعلام کردند با همکاری دو مجموعه می‌توان ارتباط بین فعالین اقتصادی استان اصفهان برای حضور در بازار کشورهای هدف فراهم نمود .

در این جلسه آقایان محمدباقر فاتحی، دبیر کارگروه توسعه دریا محور و مدیر توسعه بازار و ارتباط با حوزه خزر منطقه آزاد انزلی و سیروس مرادی، مدیر امور گمرکی منطقه آزاد انزلی؛ ضمن بیان مزیت‌های منطقه آزاد انزلی در تجارت با کشورهای حاشیه خزر و نیز ظرفیت‌های بندری و گمرکی؛ اتصال ریل به بندر کاسپین را که در ماه گذشته به بهره‌برداری رسید، از ویژگی‌های بارز تسهیل تجارت نام‌برده و آمادگی سازمان متبوع خود جهت استفاده از این ظرفیت جدید در نخستین منطقه آزاد شمال کشور را اعلام نمودند. در خاتمه این نشست برگزاری جلسات دوجانبه، بازدید از زیرساخت‌های منطقه و انعقاد تفاهم‌نامه مشترک در آینده نزدیک در دستور کار طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما