شناسهٔ خبر: 68193605 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران ۲۶ مرداد برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ در روز جمعه ۲۶ مرداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، علی صدر با اعلام این خبر گفت: کارت شرکت در این آزمون ها از روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده و چاپ بوده است و برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن اصل کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.


وی ادامه داد: در آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۷ هزار و ۱۶۲ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۸۰ درصد زن و ۲۰ درصد مرد هستند و این آزمون روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در ۱۷ حوزه امتحانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و ۳۶ حوزه فرعی در ۱۴ شهرستان برگزار می‌شود.


معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ نیز گفت: در این آزمون تعداد ۳ هزار و ۱۵۵ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۵۴ درصد زن و ۴۶ درصد مرد هستند و این آزمون روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در ۲ حوزه امتحانی در تهران برگزار می‌شود.


دکتر صدر در پایان به داوطلبان ثبت نام کننده توصیه کرد برای کسب اطلاعات دقیق و کامل درباره این دو آزمون، اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

نظر شما