شناسهٔ خبر: 68193409 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس:

«صادق مالواجرد» معتقد به اجرای قانون جهش تولید مسکن است

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نه فقط به اجرای قانون جهش تولید مسکن اعتقاد دارد، بلکه به دنبال تسریع اجرای آن و پاسخگویی به مطالبات مردمی در بخش مسکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «محمد صالح جوکار» با اشاره به معرفی «فرزانه صادق مالواجرد» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم اظهار داشت: در جلسه کمیسیون امور داخلی و شوراها با وی مشخص شد که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی متخصص حوزه شهرسازی است و اشراف کامل به سیاست‌های کلان مسکن دارد.

وی تاکید کرد: این ویژگی تاثیر قابل توجهی در اجرای برنامه های این وزارتخانه خواهد داشت.

جوکار افزود: مالواجرد ضمن قبول داشتن قانون جهش تولید مسکن، معتقد است که اجرای این قانون باید تسریع یابد و مطالبات مردمی در حوزه مسکن واگذار شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای در مجلس بر این باورند که وزارت راه و شهرسازی مردانه است، اما سابقه و برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نشان داد که وی تجربه و اقتدار کافی برای هدایت این وزارتخانه عریض و طویل را دارد.

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق مالواجرد از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد.

صادق مالواجرد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

نظر شما