شناسهٔ خبر: 68192456 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۱۰ رستوران توکیو که برای مسافران خاطره ساز می‌شود

در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های توکیو می پردازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ژاپن است و غذاهای خوشمزه و معروفش! پس تعجبی ندارد که توکیو، پایتخت ژاپن پر از رستوران‌های مشهور و با کیفیت است که می‌توانید آنجا غذاهای ژاپنی را امتحان کنید! به خصوص اگر قرار است برای خرید تور ژاپن اقدام کنید باید این رستوران‌ها را بشناسید تا یک تجربه شگفت انگیز در این کشور و شهر زیبا داشته باشید. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران‌های توکیو می‌پردازیم!

برویم سراغ ۱۰ رستوران معروف ژاپنی در توکیو که اصلاً نباید آنها را از دست بدهید:

رستوران ایشیکاوا بهترین رستوران ژاپنی

رستوران ۳ ستاره «ایشیکاوا» (Ishikawa) در دل گذرگاه‌های تو در توی یک محله صمیمی توکیو قرار دارد. موقعیت گیج کننده است و گاهی کارکنان به دنبال مشتریان رفته و در پیدا کردن راه به آنها کمک می‌کنند! این حال و هوای دوستانه در داخل رستوران هم راه پیدا کرده و خدمات منحصر به فرد و جو آرام محیط، کیفیت غذا را تکمیل می‌کنند. امتحان کردن غذای «سابو» (Sabo) در این رستوران خود به تنهایی ارزش سر زدن به آن را دارد.

رستوران نیهون یوری ریوگین

این رستوران در شهر توکیو واقع شده است و یکی از مقاصد گردشگری محبوب برای علاقه مندان به غذاهای ژاپنی است. رستوران Seiji Yamamoto یکی از رستوران‌های عالی و معروف در ژاپن است که توسط سرآشپز ژاپنی معروف Seiji Yamamoto اداره می‌شود.

با داشتن سه ستاره از راهنمای میشلن و جایگاه برتر در فهرست ۵۰ رستوران برتر آسیا، رستوران Seiji Yamamoto یکی از مقاصد بسیار مورد توجه برای علاقه مندان به هنر آشپزی و غذاهای لوکس در ژاپن است.

منوی این رستوران از غذاهای سنتی ژاپن با طعم‌ها و ترکیباتی مدرن و نوآورانه تشکیل شده که تجربه منحصر به فردی را برای مشتریان به وجود می‌آورد. رستوران Seiji Yamamoto با تاکید بر استفاده از مواد غذایی ارگانیک و محلی و همچنین تکنیک‌های آشپزی سنتی ژاپنی معروف است.

رستوران کَنتِسانس بهترین رستوران توکیو

رستوران «کوینتسانس» یکی از رستوران‌های بسیار معروف و با کیفیت در ژاپن است. منوی «کوینتسانس» به ویژه برای علاقه مندان به غذاهای هنری و زیبا جذابیت دارد. این رستوران با فضای شیک و الگانت و منوی با کیفیت و خلاقانه اش مشتریان خود را جذب می‌کند.

اگر به دنبال یک تجربه ممتاز در دنیای خوراک و نوشیدنی هستید، می‌توانید «کوینتسانس» را به عنوان یک گزینه برای استفاده از وقت و پول خود در سفر به ژاپن در نظر بگیرید.

رستوران جوئل روبوشون

این رستوران با توجه به ۳ ستاره میشلن در کارنامه اش، چیزی نیست که بتوانید در تور توکیو از دست بدهید. سرآشپز «جوئل روبوشون» (Joël Robuchon) با شهرتی جهانی، روی عشقش به غذا، آشپزی و خوردن تأکید خاصی داشته و این موارد را در غذاهای خلاقانه خودش هم می‌توان دید. او همیشه روی جزئیات ظریف دقت داشته و همیشه روند خلاق کلی را هم نظارت می‌کند.

روبوشون همیشه در اداره رستوران‌های بین المللی شخصی اش موفق بوده و برای مشتریان غذاهایی لذیذ و خوشمزه فرانسوی را به بهترین شکل ممکن آماده می‌کند.

رستوران آزابو یوکیمورا با دکوراسیون سنتی ژاپنی

۱۰ رستوران توکیو که برای مسافران خاطره ساز می‌شود

اگر به دنبال یک تجربه غذایی منحصر به فرد و لذت بخش در توکیو هستید، رستوران Azabu Yukimura یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. محیط رستوران Azabu Yukimura بسیار شیک و زیبا است و با دکوراسیون سنتی ژاپنی تزئین شده است.

پرسنل مجرب و حرفه‌ای این رستوران به شما تجربه‌ای خاص از غذاهای ژاپنی ارائه می‌دهند و همیشه در خدمت شما هستند تا تجربه شما را از تور ژاپن را به یک تجربه بی فراموش تبدیل کنند. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، با استفاده از مواد تازه و با کیفیت درست می‌شوند و هر غذا دارای طعم و ارزش غذایی بسیار بالایی است.

رستوران اوسوکی فوگو یامادایا

رستوران معروف «اوسوکی فوگو یامادایا» (Usuki Fugu Yamadaya) در طبخ ماهی بادکنکی یا همان فوگو تخصص دارد و همیشه با این ماهی غذاهای فراموش نشدنی ای را ارائه می‌کند، پس اگر به ژاپن سفر می‌کنید از آن لذت ببرید. سر آشپز «فومیه یامادا» (Fumie Yamada) سه سال کارآموزی کرده و ده سال به یادگیری پرداخت تا بتواند از این ماهی بالقوه سمی، امن ترین غذاهای توکیو را خلق کند.

گینزا کونجو در توکیو

رستوران گینزا کونجو توانسته ۳ ستاره میشلن را در پرونده اش ثبت کند پس قطعاً همیشه شلوغ و پرطرفدار بوده و باید حتماً از قبل میز خود را رزرو کنید. در اینجا می‌توانید از غذاهای چند قسمتی لذیذ و خوشمزه لذت ببرید.

رستوران «گینزا کونجو» (Ginza Kojyu) بعد از افتتاح در سال ۲۰۰۳ توانست فراتر از انتظار همه عمل کرده و با منوی فصلی تازه اش به همراه ۶۰ نوشیدنی مختلف شهرت و محبوبیت زیادی رقم بزند.

رستوران کاندا

این رستوران کوچک و صمیمی با طراحی داخلی مینیمال، برای تمرکز مشتریان روی کیفیت و لذت از غذاهایشان بسیار ایده آل است و مشتریان می‌توانند اغلب بدون دردسر با سرآشپز صحبت کنند. غذاهای متعددی که جلوی خود می‌بینید، پیچیدگی‌های مدرن آشپزی ژاپنی منعکس می‌شود. دقت و توجه را در تمامی ظرافت‌های رستوران خواهید دید و خدمات رسانی کاملاً حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

رستوران اِساکی

رستوران «اساکی» (Esaki) عضو نسبتاً تازه ای از راهنمای میشلن بوده و روی مواد اولیه هر غذا به خوبی تمرکز می‌کند. همان طور که مهمانان از طعم‌های نوآورانه لذت می‌برند، کارکنان رستوران درباره مواد اولیه توضیح داده و تلاش‌های خود را برای مهمانان شرح می‌دهند.

طراحی داخلی این رستوران ۳ ستاره میشلن، مدرن و تمیز بوده و حواس شما را از روی غذایتان پرت نمی‌کند. اساکی تلاش کرده تا بین غذاهای بی همتا و قیمت‌های قابل قبول تعادلی ایجاد کرده و یک تجربه منحصر به فرد غذاخوری را برای مشتریانش رقم بزند.

رستوران ژاپنی سوشی یوشیتاکه

۱۰ رستوران توکیو که برای مسافران خاطره ساز می‌شود

به کسانی که برای خرید تور ژاپن اقدام کرده اند توصیه می‌کنیم سوشی های این رستوران را اصلاً از دست ندهید. رستوران «سوشی یوشیتاکه» (Sushi Yoshitake) بر اساس هارمونی، تعادل و مفاهیم سنتی پشت سوشی کار می‌کند. در اینجا ترکیب خوبی از فرهنگ، سنت و کیفت را می‌بینید و سر آشپز برجسته این رستوران خود مستقیماً روبروی مهمان ایستاده و تنها چیز بینشان پیشخوانی به عرض دو چاپستیک خواهد بود که طبق سنت، تعادل بین آشپز و مهمان را حفظ می‌کند.

این هم از ۱۰ رستوران معروف ژاپنی در توکیو که سعی داشتیم به صورت خلاصه شما را با آنها آشنا نمائیم. شما کدام رستوران را بیشتر دوست داشتید؟ همینطور در انتها باید اشاره کنیم که برای خرید تور ژاپن آریسا پرواز بهترین گزینه پیش روی شماست! به این سایت مراجعه کنید و از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان برای دریافت جزئیات بیشتر تماس بگیرید!

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما