شناسهٔ خبر: 68192329 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو کمیسیون عمران مجلس:

کمیسیون عمران بنای همکاری با خانم صادق را دارد؛ نظر نهایی در جلسه فردا ارائه می شود

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این کمیسیون بررسی شد، مقرر شد جمع بندی نهایی در جلسه فردا اعلام شود.

صاحب‌خبر -

احمد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا به ارائه گزارشی از حضور فرزانه صادق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس پرداخت و گفت: صبح امروز خانم صادق برای دومین مرتبه در جلسه کمیسیون عمران حاضر شد و به ارائه برنامه‌های خود و هم‌چنین پاسخ به پرسش‌های اعضای کمیسیون پرداخت.

نماینده مردم پارسیان تصریح کرد: در جلسه امروز مباحثی در حوزه حمل و نقل مطرح شد. خانم صادق در حوزه مسکن کارشناس و سال‌ها معاون وزیر در حوزه معماری و شهرسازی بودند و در این حوزه تخصص خیلی خوبی دارند و برنامه‌هایی که ارائه‌ کرده‌اند، برنامه‌های خوبی است.

دبیر کمیسیون عمران با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه امروز برنامه‌های خود را ارائه کرد گفت: بحث‌های مختلف عنوان شد و نمایندگان پرسش‌هایی را مطرح کردند اما به جمع بندی نهایی و رای گیری نرسیدیم، قرار شد تا صبح فردا مجدداً جلسه‌ای با حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون برگزار شود که امیدواریم در جلسه فردا به جمع‌بندی برسیم.

جباری همچنین درباره رویکرد کلی کمیسیون عمران نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان کرد: وی در کمیسیون شرایط خیلی بدی ندارند و کمیسیون بنا دارد که با وی همکاری کند.

به گزارش ایرنا، فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مردادماه، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته جاری در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجل

نظر شما