شناسهٔ خبر: 68192037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

امباپه، کیلومتر صفر: کارلتو تیمش را انتخاب کرد

رسانه‌های اسپانیایی امروز نوشته‌اند که کارلو آنچلوتی برخلاف شعار معروفش امشب در سوپرجام به کیلیان امباپه از ابتدا میدان خواهد داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئال مادرید امشب سوپرجام اروپا را مقابل آتالانتا در ورشو پیش رو دارد. رئال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شانس اول است و آنچلوتی برای انتخاب ترکیب اصلی خود گفته بود، کسانی که فصل قبل کمک کردند رئال فاتح لیگ قهرمانان شود، باید در سوپرجام بازی کنند. امشب ولی ترکیب او چند تغییر خواهد داشت.

 آنچلوتی باید جایگزین دو بازیکن را انتخاب کند: ناچو و کروس که دیگر در رئال مادرید نیستند. جایگزینی ناچو آسان به نظر می‌رسد و او کسی نیست جز ادر میلیتائو که رودیگر را در مرکز دفاع همراهی می‌کند، کارواخال و مندی در کناره‌ها خواهند بود.

در مورد جانشین کروس ولی کار به این سادگی نیست و مورد کیلیان امباپه را هم داریم که فصل قبل در رئال نبود ولی امشب از ابتدا به میدان می‌رود. 

2068003

اولین بازی این بازیکن فرانسوی با رئال مادرید یکی از جذابیت‌های بزرگ این دیدار است. همه چیز نشان می‌دهد که امباپه در کنار وینیسیوس و رودریگو کار را شروع خواهد کرد.

با رفتن امباپه به نوک حمله، جود بلینگام کمی عقب‌تر می‌آید، جایی که فده والورده و شوامنی او را همراهی می‌کنند، اما آنچلوتی می‌توانست کاماوینگا را انتخاب کند که در فینال ومبلی بازی کرد، ولی او دیروز مصدوم شد و سوپرجام را از دست داد.

و اما ترکیب احتمالی رئال: تیبو کورتوا، دنی کارواخال، میلیتائو، رودیگر، مندی، والورده، شوامنی، بلینگام، رودریگو، وینیسیوس و امباپه.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما