شناسهٔ خبر: 68191960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل قبول است

تهران- ایرنا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دیدگاه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نسبت به برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، قابل قبول است.

صاحب‌خبر -

مسلم صالحی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در تشریح جلسات کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیران پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: امروز «احمد میدری» وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی پست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بار دوم در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یافت.

نماینده مردم اقلید بیان داشت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح برنامه های خود پرداخت که در نهایت رای گیری در مورد برنامه های وی به صورت کیفی با عنوان متوسط و قابل قبول انجام شد که البته جمع بندی نهایی هنوز ارائه نشده است، اما در مجموع کارنامه قابل قبولی دارد .

صالحی با بیان اینکه برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبتا مثبت است، گفت: در این جلسه نمایندگان موضوع ناترازی صندوق های بازنشستگی و ساماندهی شرکت های زیان ده شستا را عنوان کردند که وزیر قول داد تا این موضوعات را ساماندهی کند.

به گزارش ایرنا، فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مردادماه، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته جاری در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

نظر شما