شناسهٔ خبر: 68191812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

آزادگان نماد حرّیت در جامعه هستند

استاندار هرمزگان آزادگان را یکی از برکات دفاع مقدس و نماد حرّیت در جامعه دانست.

صاحب‌خبر -

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز چهارشنبه ۲۴ مردادماه، در اجلاسیه کنگره شهدای غریب در اسارت استان هرمزگان، گفت: دفاع مقدس عرصه آزمونی بود که برکات بسیاری ازجمله خودباوری وتحولات مادی و معنوی را به همراه آورد.

وی افزود: آزادگان یکی از برکات دفاع مقدس هستند که از آزمایش‌های بسیار سختی عبور کردند و امروز نماد حرّیت و آزادگی در کشور هستند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: نبرد بین خیر و شر همیشه وجود داشته و «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» روایتی همیشه جاری در صحنه تاریخ است که یکی از نمودهای آن را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم‌.

دوستی عنوان‌کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین ثمره‌ی خون مبارک شهدا و تلاش‌های آزادگان سرافراز و جانبازان بزرگ است که امیدواریم بازگشایی مسیر کربلا به قدس ختم شود و ما شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی باشیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: خانواده کسانی که فرزندانشان در دست رژیم بعث اسیر بودند هر شب، سختی‌های شب عملیات را تجربه می‌کردند و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب آزادگان آزموده‌ترین سربازان انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید دست و پای پدران و مادران شهدا و ایثارگران را ببوسیم چراکه هر آنچه امروز به آن افتخار می‌کنیم به برکت خون شهدا به دست آمده است.

به گزارش ایسنا، در این آئین از کتاب «آقا سالار» روایت زندگی اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان به قلم سارا کرمی رونمایی شد و بمناسبت شهادت حضرت رقیه «س» از دختران شهیدان مدافع حرم عبدالحمید سالاری و رضا زارعی همچنین آزادگان سرافراز استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام 

نظر شما