شناسهٔ خبر: 68191561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری: ایستگاه تاکسیرانی زابل به زاهدان ساماندهی می‌شود

زابل - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل با تاکید بر خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان گفت: ایستگاه تاکسیرانی باید با توجه به رفاه حال رانندگان، با تجهیز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، بهسازی استراحتگاه و محوطه آن ساماندهی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، علی ولایتی پور در جلسه ساماندهی تاکسیرانی‌های برون شهری شهرستان زابل، اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی مستقر در پایانه مسافربری از تاکسی‌های بیرون شهری عوارض دریافت می‌کند و باید با هزینه آن، به ساماندهی پایانه اقدام کند.

وی ادامه داد: تاکسی‌های مسیر زابل به زاهدان در حال رصد هستند که در صورت عدم فعالیت تاکسی‌های غیرفعال سهمیه سوخت آن‌ها قطع و با افرادی که خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کنند برخورد خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل افزود: مالکان تاکسی‌های غیرفعال برون‌ شهری به چرخه حمل و نقل عمومی برگردند و نسبت به ارائه خدمات و جابجایی مسافران در مسیرهای مشخص شده اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکسیرانان باید نسبت به تمدید و تعیین تکلیف مجوز خود اقدام کنند، تصریح کرد: پس از شناسایی تاکسی‌های غیرفعال و غیرمجاز مسیر زابل به زاهدان، با متخلفان به طور قانونی برخورد و مجوز آنان باطل خواهد شد.

️ولایتی پور یادآور شد: تمام رانندگان تاکسی مکلف به الصاق برچسب نرخ کرایه در سمت راست شیشه جلوی خودرو هستند و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره سامانه ارتباطات مردمی تاکسیرانی به شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات، خدمات و مجهز کردن مکان ناوگان تاکسیرانی برون شهری از برنامه‌های اولویت‌دار مسوولان است که تحقق آن شمار تاکسی‌های شهر را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

نظر شما