شناسهٔ خبر: 68191416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ضرب‌شست اطلاعات سپاه کرمانشاه به لیدرهای مرتبط با یک پیج ضدانقلاب

با تلاش پاسداران گمنام آقا امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه مرتبطان داخلی یک پیج ضد انقلاب که با هدایت عوامل خارجی موجب تشویش اذهان عمومی و سلب آسایش عمومی خانواده‌ها شده بودند با دستور مقام قضایی دستگیر شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا در کرمانشاه، به تازگی تعدادی از عوامل و مدیران یک صفحه هنجارشکن در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و حسب دستور مقام قضائی بازداشت شدند.

صفحه موردنظر و عوامل آن با هدایت عوامل خارجی ضمن هتک حرمت خانواده‌ها و نوامیس مردم و سلب آرامش روانی و آسایش عمومی از طریق تعرض به حریم خصوصی افراد و خانواده‌ها و ایراد تهمت و افترا به ایشان با هدف تخریب و ترور شخصیت و باج‌خواهی طراحی‌شده بود.

در این ارتباط به عرض مردم شریف استان کرمانشاه می‌رساند حریم خصوصی و امنیت شما مردم شریف، خط‌قرمز سربازان شما در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران هست و به هیچ گروه و جریانی اجازه تعدی به آن را نخواهد داد و با خاطیان و عاملان این پرونده نیز برخورد درخور و قاطعی خواهد شد و اطلاعات تکمیلی از ریشه و حامیان پشت پرده آن به استحضار شما خواهد رسید.

دراین‌رابطه لازم به ذکر طی روزهای آینده اطلاعات تکمیلی و زوایای پنهان این پرونده به اطلاع ملت شریف ایران و مردم استان کرمانشاه خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما