شناسهٔ خبر: 68190912 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مطابق اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛

مجتمع‌های تجاری تهران ۲۵ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی کردند

تهران- ایرنا- معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تابستان امسال با همراهی کسبه مجتمع‌های تجاری تهران، ۲۵ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، «مسعود عزیزی» با قدردانی از همراهی صاحبان اصناف و کسبه شهر تهران در مدیریت مصرف برق افزود: این شرکت در راستای آگاه‌سازی مشترکان تجاری اقدام به برگزاری سمینارهای آموزشی و آگاه‌سازی کرد و در همین زمینه مشترکان تجاری پایتخت موفق شدند، امسال ۲۵ مگاوات معادل مصرف برق ۲۵ هزار منزل مسکونی صرفه‌جویی کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز همراهی در مدیریت مصرف انرژی یک وظیفه ملی است، گفت: کاهش روشنایی‌های مازاد، حذف روشنایی‌های غیرفعال، استفاده از لامپ‌های فوق کم‌مصرف و استفاده درست از سامانه‌های سرمایشی در ساعات اوج مصرف از موثرترین راهکارهای صرفه‌جویی است.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق پایتخت از مشترکان برق تهران در بخش تجاری درخواست کرد تا با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق به مدیریت بار و حفظ پایداری شبکه برق کشور کمک کنند.

عزیزی خاطرنشان‌کرد: با وجود همکاری قابل‌ ملاحظه اصناف در بخش تجاری شهر تهران در تابستان سال ۱۴۰۳، برخی از مراکز تجاری پرمصرف همکاری مناسبی در این زمینه نشان نداده‌اند و این شرکت در راستای حفظ آسایش و آرامش هم‌وطنان ناچار به اعمال محدودیت‌های قانونی و قطع برق این دسته از مشترکان می‌کند.

به گزارش ایرنا یکشنبه گذشته، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در هفته جاری، روند نظارت بر مصرف برق مشترکان بزرگ به‌ویژه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و مجتمع‌های بزرگ تجاری تشدید خواهد شد.

اطلاعیه مذکور ادامه داد: مجتمع‌های بزرگ تجاری نیز با کاهش مصارف مازاد، استفاده از مولدهای برق و حذف روشنایی‌های غیرضروری، صنعت برق را در این حرکت ملی همراه و همکاری کنند.

نظر شما