شناسهٔ خبر: 68190593 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در تابستان به غرب ایران سفر کنید

تور جذاب و دیدنی علیصدر، سنندج و مریوان

تهران- ایرنا- تور ویژه دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی به مقصد علیصدر، سنندج و مریوان؛ یک فرصت بی‌نظیر برای تجربه‌ تاریخ، فرهنگ و طبیعت زیبای غرب ایران است و مسافران این تور، سه شب را در هتل‌های جهانگردی علیصدر و سنندج اقامت خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی به مناسبت تابستان ۱۴۰۳، یک تور ویژه به مقصد علیصدر، سنندج و مریوان برگزار می‌کند. این تور شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذابی است که در میان آنها می‌توان به غار علیصدر، همدان، باباطاهر، لاله‌جین، مسجد جامع سنندج، عمارت آصف، بازار قدیم، بازار تخته نرد، پارک آبیدر، قرآن تاریخی نگل و دریاچه زریوار اشاره کرد.

مسافران این تور سه شب را در هتل‌های جهانگردی علیصدر و سنندج اقامت خواهند داشت. این تور شامل صبحانه، راهنمای مسافرتی، بیمه مسافرتی و همچنین پذیرایی از مسافران در طول سفر است. ورودیه‌ها نیز به عهده مسافر خواهد بود.

قیمت این تور جذاب برای هر نفر ۴.۹۵۰.۰۰۰ تومان تعیین شده و علاقمندان می‌توانند همین الان برای رزرو اقدام کنند. برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور می‌توانید به وب‌سایت agency.ittic.com مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۴۴۲۶۴۳۴۳ تماس بگیرید.

این تور یک فرصت بی‌نظیر برای تجربه‌ تاریخ، فرهنگ و طبیعت زیبای غرب ایران است و با توجه به محدودیت ظرفیت، توصیه می‌شود هر چه زودتر نسبت به رزرو اقدام کنید.

نظر شما