شناسهٔ خبر: 68190565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

توجه به نقطه نظرات و پیشنهادات مخاطبان بویژه زائران از اهداف سامانه ۱۳۸ است

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی یکی از ویژگی‌های برجسته مجموعه آستان قدس رضوی را مردمی بودن این سازمان ذکر کرد و گفت: نمونه بارز این ویژگی را در سامانه پاسخگویی 138 شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

محسن هوشمند، با حضور در سامانه پاسخگویی 138 ، به صورت تلفنی به سوالات مخاطبان پاسخ داد.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حاشیه این گفت‌وگو، اظهار کرد: عشق و ارادتی که مردم ما به اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت رضا(ع) دارند، در آستان قدس رضوی به اشکال مختلف برجسته است و این سازمان، سازمانی از مردم با مردم و برای مردم است.
هوشمند تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های جدی که در آستان قدس رضوی مورد توجه بوده و همچنین از تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی است، توجه به نقطه نظرات و پیشنهادات مخاطبان بویژه زائران بارگاه منور رضوی برای ارائه خدمات بهتر و درخور شان آنان است.
وی ادامه داد: با همین نگاه، سامانه پاسخگویی 138 در حال فعالیت است و فرصت حضور مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی و گفت‌وگوی مستقیم را فراهم آورده تا با مخاطبانی که شاید به دلایلی نتوانند در دفاتر ما حضور پیدا کنند و یا در شهر مشهد حضور ندارند، ارتباط برقرار کرده و  مخاطبان نیز بتوانند شبهات، سوالات و یا پیشنهادات خود را مطرح کنند.
به گفته رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، مدیران مختلف این آستان مقدس به صورت مستمر در این سامانه حضور پیدا کرده و به صورت مستقیم با مخاطبان گفت‌وگو می‌کنند و انتقادات و نظرات و پیشنهادات مردم را می‌شنوند و توضیحاتی ارائه می‌دهند تا رفع شبهه و شائبه شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در 6 ماهه دوم سال گذشته بیش از 138 هزار تماس با این سامانه برقرار و تمامی تماسها پاسخ داده شده است، گفت: بخشی از سوالاتی که مربوط به کسب اطلاعات بوده مستقیم پاسخ داد شده و در بخش دیگر که مخاطبان نقد و پیشنهادی داشتند ثبت شده و در فرایند تثبیت شده‌ای به حوزه‌های مربوطه ارجاع داده شده است که درنهایت نتیجه به مخاطبان ارائه می‌شود و این فرایند به صورت مستمر در جریان است.
هوشمند تصریح کرد: امروز در این سامانه نکاتی در خصوص مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و همچنین مباحثی پیرامون مسائل عام آستان قدس رضوی مطرح شد و فرصت خوبی برای گفت وگو با مخاطبان فراهم آمد.

نظر شما