شناسهٔ خبر: 68189831 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال| هفته ششم؛

جدال مهیج در هوای شرجی بندر/ نفت اصفهان در تلاش برای خروج از بحران

نخستین روز از رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال فردا برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا _ پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد_ با برگزاری شش دیدار پیگیری خواهد شد.

سن‌ایچ ساوه _ گهر زمین سیرجان

در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال دو تیم سن‌ایچ ساوه و گهر زمین سیرجان فردا _ پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد _ از ساعت ۱۶ در سالن فجر ساوه برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

دیدار دو تیم در شرایطی رقم می‌خورد که سن‌ایچ ساوه در پنج بازی گذشته خود موفق به کسب یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست شده است و در حال حاضر با پنج امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.

گهر زمین سیرجان نیز در پنج بازی گذشته خود تنها یک پیروزی به دست آورده و در چهار جدال از رقیب خود شکست خورده است، نماینده سیرجان در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده است.

فرش آرا مشهد _ کراپ الوند

در دیگر دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا _ پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد _ دو تیم فرش آرا و کراپ الوند از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی مشهد برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

فرش آرا که همواره به عنوان یک تیم مدعی شناخته می‌شود در این فصل عملکرد دور از انتظاری از خود ارائه داده است و در حال حاضر با کسب یک تساوی و چهار شکست در پنج تقابل گذشته خود با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر حضور دارد.

کراپ الوند، اما وضعیتی به مراتب مطلوب‌تر از رقیب خود دارد و با کسب چهار پیروزی و یک شکست در حال حاضر با ۱۲ امتیاز جایگاه چهارم لیگ برتر را از آن خود کرده است.

نکته قابل تأمل این است که اختلاف کراپ با تیم صدر نشین یعنی گیتی پسند تنها سه امتیاز است و به همین دلیل این تیم می‌تواند بازی دشواری را برای فرش آرا رقم بزند.

هیئت فوتبال قم _ فولاد هرمزگان

در سومین دیدار هفته دو تیم هیئت فوتبال قم و فولاد هرمزگان فردا _ پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد _ از ساعت ۱۶ در سالن شهید حیدریان به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت.

هیئت فوتبال قم در شرایطی آماده این بازی می‌شود که در پنج تقابل اخیر خود موفق به کسب دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست شده است و با هشت امتیاز در جایگاه پنجم جدول حضور دارد.

فولاد هرمزگان نیز در چهار بازی گذشته خود با کسب یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست برابر رقبا در حال حاضر با چهار امتیاز جایگاه نهم جدول را به خود اختصاص داده است.

پالایش نفت بندرعباس _ سفیر گفتمان

در یکی دیگر از بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال فردا _ پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد _ دو تیم پالایش نفت بندرعباس و سفیر گفتمان از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن فجر بندر عباس به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت.

پالایش نفت بندرعباس در پنج بازی گذشته خود با چهار پیروزی و یک شکست مقابل حریفان موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده و در حال حاضر در رده سوم جدول رقابت‌ها حضور دارد.

سفیر گفتمان نیز در پنج مسابقه گذشته خود با دو پیروزی و سه شکست موفق به کسب شش امتیاز و حضور در جایگاه هفتم جدول شده است.

ایرالکو اراک _ پالایش نفت اصفهان

در دیگر تقابل هفته ششم دو تیم ایرالکو اراک و پالایش نفت اصفهان فردا _ پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد _ از ساعت ۱۶ در سالن شهدای پنج مرداد اراک برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

ایرالکو اراک در چهار جدال گذشته خود با یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست موفق به کسب چهار امتیاز شده است و به همین دلیل در جایگاه دهم جدول حضور دارد.

پالایش نفت اصفهان نیز یکی از تیم‌های قعر نشین این فصل به شمار می‌رود و در جایگاه سیزدهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر قرار دارد چراکه در پنج بازی گذشته خود موفق به کسب تنها یک پیروزی و چهار شکست شده است.

فولاد زرند ایرانیان _ شهرداری ساوه

در دیگر تقابل هفته ششم دو تیم فولاد زرند ایرانیان و شهرداری ساوه فردا _ پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد_ از ساعت ۱۶ در سالن دانشگاه زرند برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

فولاد زرند تا این لحظه در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده است و با سه تساوی و دو شکست موفق شده با سه امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار بگیرد.

شهرداری ساوه نیز با کسب دو پیروزی، یک شکست و دو تساوی در پنج بازی گذشته خود موفق شده است با هفت امتیاز در جایگاه ششم جدول حضور پیدا کند.

نظر شما