شناسهٔ خبر: 68189221 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پدر فلسطینی به سوگ دوقلوهایش نشست

منابع فلسطینی امروز ماجرای تلخ پدری در نوار غزه را منتشر کردند که در هنگام رفتن به اداره ثبت احوال برای دریافت گواهی تولد دوقلوهایش با تلخ ترین خبر عمرش مواجه شد.

صاحب‌خبر -

منابع محلی در غزه امروز از حکایت تلخ پدری خبر دادند که خیلی زود شادی‌اش به غم و اندوه شدید تبدیل شد.

«محمد ابو القمصان» از آوارگان فلسطینی ساکن شمال غزه است که به تازگی صاحب فرزندانی دو قلو شد اما شادی او خیلی زود به غم و اندوهی بی‌پایان تبدیل شد.

او پس از به دنیا آمدن دو قلوهایش رفته بود تا برای آنها شناسنامه بگیرد، اما وقتی به خانه بازگشت، دوقلوها همراه با مادرشان در حمله ارتش اشغالگر صهیونیستی به دیر البلح به شهادت رسیده بودند.

این روایت تنها یک خانواده از هزاران خانواده فلسطینی در نوار غزه است که با جنایات جنگی صهیونیست‌ها همه آمال و آرزوهای خود را از دست داده اند و به سوگ عزیزترین اعضای خانواده خود نشسته اند.

در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۹ هزار و ۹۲۹ نفر به شهادت رسیده‌اند. همچنین از آغاز این جنگ وحشیانه و خانمان سوز شمار مجروحان در این باریکه به ۹۲ هزار و ۲۴۰ نفر رسیده است.

این در حالی است که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند. برخی شمار زیر آورماندگان در جنگ غزه را بیش از ۱۰ هزار نفر ارزیابی کرده اند.

منبع مهر
انتهای پیام/

نظر شما