شناسهٔ خبر: 68188919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

کارانه پرستاران زنجانی به زودی پرداخت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اعتبارات مالی یک ماه تعرفه (کارانه پرستاران) در سیستم مالی دانشگاه تکمیل شده است و به زودی به حساب آنان واریز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حسین دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده هم اکنون سه هزار و ۸۰۰ نیروی پرستار با احتساب فوریت‌های پزشکی و بخش خصوصی در استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار علوم پزشکی بهبود وضعیت معیشتی پرستاران است که در این‌باره نیز اقداماتی انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به تجمع چند روز قبل پرستاران در ارتباط با پرداخت کارانه گفت: اعتبارات مالی یک ماه تعرفه (کارانه پرستاران) در سیستم مالی دانشگاه تکمیل شده است و به زودی به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرایی کردن دستور رئیس دانشگاه که در جلسه با همکاران پرستاری اعلام شد، اعتبارات مالی یک ماه تعرفه (کارانه برای پرستاران) در سیستم مالی دانشگاه تکمیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه این مبلغ به زودی به حساب پرستاران واریز خواهد شد، اظهار داشت: این معاونت وظیفه خود می‌داند تا به هر طریق ممکن نسبت به تأمین اعتبار کارانه دوم پرستاری اقدام کند و در این راستا حداکثر تلاش خود را به کار بسته است و این مبلغ به زودی با تأمین نقدینگی در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایمنا، چند روز قبل تعدادی از پرستاران زنجانی با حضور در مقابل دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار رسیدگی مسئولان برای پرداخت مطالباتشان شدند.

نظر شما