شناسهٔ خبر: 68188850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیکولیچ مدیر جدید آکادمی تراکتور؛ دستیار سابق اسکوچیچ در تبریز

تهران- ایرنا- «نناد نیکولیچ» که در تیم فوتبال فولاد خوزستان سابقه همکاری با «دراگان اسکوچیچ» سرمربی کنونی تراکتور را در کارنامه دارد، مدیر جدید آکادمی پرشورهاست و به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبح چهارشنبه ایرنا، باشگاه تراکتور قصد دارد با برنامه بلندمدت آکادمی خود را تجهیز کند و با ورود مربیان خارجی استعدادهای حاضر در فوتبال تبریز را به شکوفایی برساند. این باشگاه روز دوشنبه اعلام کرد که یک مدیر آکادمی کروات به عنوان رئیس تیم‌های پایه تراکتور منصوب شده است.

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در این خصوص گفت: برای آکادمی یک برنامه بلندمدت و یک برنامه کوتاه مدت داریم. آنچه که انتظار داشتیم، در روند آکادمی اتفاق نیفتاده است. امسال با تأکیدی که شخص زنوزی نسبت به پرورش استعدادهای فوتبال در استان داشت، دستور داد بودجه مناسبی را به آکادمی فوتبال اختصاص بدهیم. ما با یک مدرس مطرح و خوب از کرواسی صحبت کردیم و در حال مذاکره هستیم که بیاید و مدیریت آکادمی را بر عهده بگیرد. او هم سابقه مربیگری در تیم‌های ملی پایه کرواسی را دارد و هم در کشور خودمان عملکرد درخشانی داشته‌ است. اگر توافق نهایی شود، ظرف چند روز آینده به تبریز می‌آید.

وی درباره نقش مدیر آکادمی نیز گفت: او در مدیریت آکادمی خواهد بود و سعی می‌کنیم از نیروهای شایسته و پرتوان استان هم در کنار او استفاده کنیم. البته زمان می‌برد و نمی‌توانیم با شروع فصل یک‌باره تحول ایجاد کنیم. برنامه بلندمدت است و امیدواریم در آینده شاهد رشد فوتبال و آکادمی تراکتور باشیم. واقعا فوتبال آذربایجان استعداد زیادی دارد و حیف است که این‌ها جذب فوتبال نشوند. آذربایجان یک زمان نصف تیم ملی را تغذیه و بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی می‌کرد. امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب بتوانیم در این زمینه نتیجه مناسبی بگیریم.

نیکولیچ مدیر جدید آکادمی تراکتور؛ دستیار سابق اسکوچیچ در تبریز

با پیگیری خبرنگار ایرنا از منابع داخل باشگاه تراکتور مشخص شد که نام این مدیر آکادمی نناد نیکولیچ است. مربی سابق فولاد خوزستان که سابقه همکاری با اسکوچیچ را در این تیم دارد. نیکولیچ ۲ بار در رده‌های پایه فوتبال ایران فعالیت و در کرواسی نیز چنین شرایطی را تجربه کرده است. او در تیم مشهور جوانان ایران با حضور سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، روزبه چشمی، حسین کنعانی‌زادگان، بهنان برزای، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده و فرشید اسماعیلی، دستیار اکبر محمدی بود و حالا از چند روز دیگر کار خود را به عنوان مدیر آکادمی باشگاه تراکتور آغاز خواهد کرد.

نظر شما