شناسهٔ خبر: 68188837 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

آزاده صمدی دوباره تهیه‌کننده شد

آزاده صمدی که در کنار بازیگری در مدیوم‌های گوناگون، گاهی هم در مقام تهیه‌کننده با برخی از آثار نمایشی همکاری می‌کند، به‌تازگی تهیه‌کنندگی تئاتر جدیدی را بر عهده گرفته است.

صاحب‌خبر -

این نمایش «ورق‌الخیال» نام دارد که با کارگردانی اسماعیل گرجی به زودی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، متن این اثر نمایشی را محمد صادق گلچین عارفی نوشته و اسماعیل گرجی، بازیگر شناخته‌شده تئاتر آن را کارگردانی می‌کند و خود نیز ایفاگر یکی از نقش‌های آن است. عبدالحمید گودرزی، علی محمودی، محمد صادق گلچین عارفی، ایمان صیاد برهانی، دیگر بازیگران این نمایش هستند.

گلچین عارفی، آزاده صمدی و اسماعیل گرجی پیش‌تر در نمایش «آلنده نازنین» نیز با هم همکاری داشتند؛ نمایشی که تابستان سال ۱۴۰۱ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت. متن این نمایش نیز نوشته محمد صادق گلچین عارفی بود که با کارگردانی محمد برهمنی اجرا شد و آزاده صمدی و اسماعیل گرجی در آن به ایفای نقش پرداختند.

صمدی پاییز سال گذشته تهیه‌کنندگی دور دوم اجرا‌های نمایش «آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی را بر عهده گرفت که پس از اجرا در تئاتر شهر، دور دوم اجرا‌های خود را در تئاتر هامون روی صحنه برد.

آزاده صمدی دوباره تهیه‌کننده شد

حالا او با تهیه کنندگی نمایش «ورق‌الخیال» تجربه دیگری در زمینه تهیه‌کنندگی تئاتر به انجام می‌رساند.

قرار است این نمایش از ۲۸ مرداد ماه اجرای خود را در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کند.

آزاده صمدی و اسماعیل گرجی پیش‌تر در همین سالن در نمایش «رئالیسم مصنوعی» به کارگردانی ایمان اسکندری به ایفای نقش پرداختند که تابستان سال ۱۴۰۱ روی صحنه رفت.

دیگر اعضای گروه اجرایی نمایش «ورق‌الخیال» به شرح زیر هستند:

دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، مدیر تولید: مصطفی صابونی، طراح صدا، آهنگساز: بابک کیوانی، طراح لباس: کوشنا شاهرخی، طراح نور: داوود ملک، طراح پوستر، بروشور: سیامک پورجبار، طراح صحنه: اسماعیل گرجی، منشی صحنه: رها امامی، طراح گریم: سارا حسنی، عکاس: شاهین آزما، عکس، ویدئوی تبلیغات: آرش وکیل‌زاده، مدیر صحنه: الیاس طاهرقاسمی، سرمایه‌گذار: بنیامین آقامحمدی.

در خلاصه داستان این اثر نمایش آمده: «زندانِ بی‌زندانی بی‌معنا است.»

نمایش «ورق الخیال» از ۲۸ مرداد هر شب راس ساعت ۱۹ و به مدت زمان ۹۰ دقیقه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نظر شما