شناسهٔ خبر: 68187513 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

تقدیر از خبرنگاران در شهرستان ملکان

صاحب‌خبر -

طی آیینی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان و جمعی از مسئولین در سالن شهید باکری فرمانداری برگزار شد از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه این شهرستان تقدیر شد.

در ابتدای این نشست فرید یعقوبی فرماندار ملکان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت  یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی ، گفت: روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.

وی افزود: نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار، یعنی ما باید منش، سیره و خط این شهید گرانقدر را ادامه دهیم.

وی‌‌، راه شهید صارمی ر ا مسیر اخلاق، ادب و صداقت و دلسوزی ،مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها و نیکی ها عنوان و تصریح کرد: ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود .

 مصطفوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان نیز 17 مرداد سالروز شهادت شهید رسانه ، شهیدمحمود صارمی، را  بهانه ای برای تعظیم و  تکریم  جایگاه خبر  و خبرنگاری دانست.

در این آیین از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه این شهرستان تقدیر شد.

نظر شما