شناسهٔ خبر: 68187345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ارومیه:

اقامه نماز اول وقت در ادارات زمینه ساز ترویج این حسنه در جامعه است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توجه به موضوعات دینی در دستگاه های اجرایی به ویژه از سوی مدیران گفت: اقامه مستمر نماز اول وقت در ادارات زمینه ساز ترویج این حسنه در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه اخلاق مدیران آذربایجان غربی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد، افزود: اقامه نماز اول وقت تاثیر بسیار زیادی در زندگی شخصی و اجتماعی در جامعه اسلامی دارد و همه ما باید بر این امر اهتمام ویژه داشته باشیم که این ضرورت در بین مدیران بیشتر است.

وی اضافه کرد: رعایت این موضوع توسط مدیران در دستگاه های اجرایی موجب توجه کارکنان نیز به امر اقامه نماز اول وقت می شود و برکات زیادی به همراه دارد.

وی محاسبه اعمال روزمره توسط مدیران و ارزیابی اقدامات با توجه به رفع مشکلات مردم توسط آنان به صورت روزانه را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: انسان باید حسابرس اعمال خود باشد و این امر بسیار توسط اهل بیت (ع) سفارش شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: این امر که باید در مدیران بیشتر از دیگر افراد جامعه به آن حساسیت ایجاد شود، موجب ازدیاد اعمال خداپسندانه و دوری از اعمال ناپسند می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: ما باید در حسابرسی از خود، بسیار سخت گیری داشته باشیم تا بتوانیم زمینه سعادت دنیوی و اخروی خود را فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، جلسه اخلاق مدیران چهارشنبه آخر هر ماه در آذربایجان غربی برگزار می شود.

نظر شما