شناسهٔ خبر: 68187201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت در همدان

همدان-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو (ECO) در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا، سیدمجتبی حسینی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در همدان اظهار کرد: رویداد بین‌المللی گردشگری سلامت با حضور مقامات دولتی و غیردولتی ١٠ کشور عضو سازمان همکاریهای اقتصادی ECO به مدت سه روز در مهرماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری این رویداد در بخش‌های مختلف سمینار، پنل‌های تخصصی و برپایی نمایشگاه با پشتیبانی وزارتخانه‌های متبوع و از طریق تامین مالی توسط بخش خصوصی پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: حضور پررنگ و موثر بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله دانشگاه علوم‌پزشکی و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف معرفی توانمندی های حوزه درمان و ظرفیت‌های گردشگری استان به ویژه در بخش توریسم سلامت مورد تاکید است.

برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت در همدان

حسینی اظهار کرد: در راستای کیفیت‌بخشی و بهره‌برداری بهینه از این رویداد برای استان، شورای راهبردی و کمیته‌های تخصصی تشکیل خواهد شد.

جلسه هماهنگی همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در همدان به با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران بخش خصوصی برگزار شد.

نظر شما