شناسهٔ خبر: 68185588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل انتقال خون استان ایلام اعلام کرد:

ذخیره سازی کامل خون در بیمارستان‌های مسیر تردد زائران اربعین ‌

رضا پاکزاد

مدیرکل انتقال خون استان ایلام از آمادگی این اداره کل برای خدمت رسانی به زائران حسینی در مسیرهای منتهی به مرز بین‌المللی مهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر «لیلی عاصم‌آبادی» امروز چهارشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳، در جریان بازدید از بیمارستان‌های امام حسین (ع) مهران و شهدای دهلرای با اشاره به حجم عظیم تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران اظهار کرد: با توجه به حجم انبوه تردد زائران و احتمال بروز حوادث و سوانح جاده‌ای و نیاز به خون برای مصدومین، ذخیره‌سازی کامل خون در بیمارستان‌های مسیر منتهی به مرز صورت گرفته است.

وی به ارسال خون از طریق بالگرد در مواقع اورژانسی به شهرهای مهران و دهلران نیز اشاره و عنوان کرد: با استقرار یک دستگاه یخچال ذخیره‌سازی خون در پایانه مرزی شهید سلیمانی، به عملیات خون‌رسانی سرعت بیشتری بخشیده خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان ایلام، مدیرکل انتقال خون استان ایلام با بیان اینکه خودروهای خون‌رسان مجهز به اکتیوکلباس با گروه‌های خونی منفی در در مسیر مستقر هستند، گفت: تدابیر لازم برای خدمت رسانی کامل در مسیرهای منتهی به مرز مهران تا پایان عملیات اربعین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

نظر شما