شناسهٔ خبر: 68185165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

 آینده شهرها را نباید قربانی تامین هزینه های جاری شهرداری ها کرد

بازرس کل استان کردستان به همراه جمعی از همکاران بازرسی و مدیران شهرداری سنندج جهت استماع و حل مشکلات مردم امروز در دفتر مرکزی شهرداری حضور پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عیسی هواسی با اشاره به جایگاه شهرداری و تنوع و تکثر خدمات آن و ارتباط آن با تمامی آحاد جامعه آن را ویترین نظام دانست.                                                                                  

وی با اشاره به برخی موضوعات مهم حوزه مدیریت شهری اعم از ساخت و سازهای غیرمجاز، حذف پارکینگ و... برخوردهای چندگانه و سلیقه ای را از مهمترین چالش های حوزه ساخت و ساز دانست.

هواسی افزود: در راستای ارتقای سطح مدیریت و زیباسازی شهری می بایست در زمینه ی ایجاد پارکینگ های طبقاتی، ساماندهی مشاغل مزاحم ، افزایش کیفیت آسفالت شهری، ساماندهی اماکن مذهبی، ساخت دهکده سلامت،پایبندی به طرح جامع ترافیکی، افزودن ایستگاه های به روز تاکسی و اتوبوس، ساماندهی آب های سطحی کار جهادی صورت پذیرد و عنوان داشت برنامه ریزی مدون و پایبندی به اجرای آن، بهترین راه برای پیشرفت شهری دانست 

در ادامه هواسی ضمن اشاره به نقش کلیدی شهرداری در کمیسیون ماده 5 و لزوم دخالت موثر این نهاد در تصمیمات کمیسیون، پرداخت مطالبات پرسنل شرکتی،  پیمانکاران و سازمان تأمین اجتماعی را ضروری و حق الناس دانست. 

در این جلسه بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی و همکاران گروه سیاسی- قضایی با حضور شهردارسنندج و روسای سازمان های تابعه آن به مدت ۴ ساعت به حدود ۱۰۰ فقره درخواست ها و مشکلات مراجعان رسیدگی نموده که مشکل اکثر آنها با بررسی و  صدور دستورات لازم مرتفع شد.  

در پایان هواسی از زحمات و تلاش های همکاران سازمان شهرداری در راستای خدمت رسانی بهتر و رسیدگی به درخواست های مردم  تقدیر و تشکر نمود.
46

نظر شما