شناسهٔ خبر: 68184873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تداوم کیفیت هوای «ناسالم» برای گروه‌های حساس در پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا در حال حاضر روی عدد ۱۱۹ قرار دارد و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، بر اساس جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۱۳۱ و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز (چهارشنبه ۲۴ مردادماه) با وجود کاهش غلظت آلاینده‌ها همچنان با ثبت شاخص ۱۱۱ وضعیت هوا نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

ایستگاه‌های اقدسیه با شاخص ۷۸، پونک با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۶، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۵، گلبرگ با شاخص ۹۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۰، سرخه حصار با شاخص ۶۰ و فرمانداری شهرری با شاخص ۹۶ کیفیت هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ایستگاه‌های شادآباد با شاخص ۱۴۹، شریف با شاخص ۱۳۸، شهرری با شاخص ۱۰۶، مسعودیه با شاخص ۱۳۶، میدان فتح با شاخص ۱۱۶، پارک رازی با شاخص ۱۱۸، پارک سلامت با شاخص ۱۴۵، پاسداران با شاخص ۱۲۱ و میدان امام خمینی با شاخص ۱۰۸ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

وضعیت هوا در ایستگاه‌های پیروزی با ثبت عدد ۱۵۲، ستاد بحران با ثبت عدد ۱۵۵، شهرداری منطقه ۴ با ثبت عدد ۱۵۶، پارک شکوفه با ثبت عدد ۱۵۹، دانشگاه تهران با ثبت عدد ۱۵۲، دانشگاه علم و صنعت با ثبت عدد ۱۵۱، ژئوفیزیک با ثبت عدد ۱۵۳ و شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۴ ناسالم است.

تهرانی‌ها از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک، ۹۸ روز هوای قابل قبول، ۴۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم را تنفس کرده‌اند؛ این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل هشت روز هوای پاک، ۱۰۳ روز هوای قابل قبول، ۳۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳ روز هوای ناسالم به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما