شناسهٔ خبر: 68183987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه‌هزار میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده شهرداری بوشهر تخصیص یافت

بوشهر-ایرنا- شهردار بوشهر گفت: اعتبارات ارزش افزوده به عنوان یکی از محل‌های مهم تأمین بودجه برای طرح‌های عمران شهری است که تخصیص این اعتبارات در چهار ماهه امسال سه هزار میلیارد ریال گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

«حسین حیدری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین با پیگیری انجام شده مشکل پرداخت اعتبارات آلایندگی استان بوشهر برطرف شده، ولی با این وجود تاکنون در این بخش اعتباری به شهرداری بوشهر پرداخت نشده است.

وی بیان کرد: در شهر بوشهر یکی از چالش‌های مهم در طرح‌های عمرانی مدیریت یکپارچه شهری است که تا زمان اجرا نشدن این رویکرد خدمات در شهر برای مردم محسوس نیست.

شهردار بوشهر تصریح کرد: حفاری خیابان‌ها و معابر در اجرای طرح‌های دستگاه‌های اجرایی از دیگر معضل‌های جدی در شهر بوشهر بوده که عمده گلایه و نارضایتی مردم در زمینه ساماندهی حفاری‌ها است.

حیدری ادامه داد: در این زمینه انتظار می‌‎رود دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل طرح‌ها در موعد مقرر اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: بوشهر شهری در تسخیر پایگاه‌های نظامی است که با چنین وضعیتی اجرا برخی از طرح‌های عمران و خدمت شهری نیاز به همکاری بیشتر مسئولان پایگاه‌های نظامی دارد.

حیدری ادامه داد: سایت کنونی پسماند شهرداری بوشهر به واسطه قرارگیری در محدوده شهری بسیار خطرناک است که در این ارتباط نسبت به طراحی سایت جدید در خارج از شهر بوشهر اقدام شده است.

بیشتر بخوانید

فیلم/ توضیح شهردار بوشهر پیرامون چند پروژه عمرانی جدید

افتتاح ۲ گذر جدید در محلات جنوبی شهر بوشهر

ایمن‌سازی بزرگراه امام علی(ع) در بوشهر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

وی گفت: برای اجرای سایت جدید پسماند شهرداری بوشهر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

شهردار بوشهر اظهار کرد: برای سایت کنونی پسماند بوشهر دستگاه پردازش برای فرآوری خریداری می‌شود.

حیدری ادامه داد: در حوزه فاضلاب نیز دستگاه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بوشهر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی با تأکید بر توجه به اجرایی شدن طرح خروجی دوم بوشهر اضافه کرد: بوشهر اکنون تنها یک راه ورودی و خروجی دارد که برای حل این مشکل طرح لازم مصوب شده است.

حیدری افزود: با اجرا طرح خروجی دوم شهر بوشهر، بسیاری از مشکلات در حوزه‌های عمرانی، گردشگری و ترافیکی برطرف می‌شود.

نظر شما