شناسهٔ خبر: 68183672 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

تشکل های کارگری و کارفرمایی تسهیل‌کننده روابط میان کارگر و کارفرما عمل می کنند | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رییس اداره روابط کار یزد همزمان با روز «تشکل ها و مشارکت اجتماعی» گفت: تشکل های کارگری و کارفرمایی تسهیل‌کننده روابط میان کارگر و کارفرما هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «محمد محمدی» رییس اداره روابط کار یزد همزمان با 22 مرداد که به عنوان روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی نامگذاری شده است، ضمن تقدیر از همکاران واحد تشکل های کارگری و کارفرمایی گفت: تشکل های کارگری و کارفرمایی به عنوان یک تسهیل کننده در ایجاد روابط میان کارگر و کارفرما عمل می کنند و در صورت انجام وظایف در چارچوب قوانین و مقررات، کمک شایانی به آرامش در محل کار می کنند.

وی یکی از مهمترین وظایف تشکل ها را کاهش تنش و حفظ آرامش در واحدهای تولیدی عنوان کرد و ادامه داد: در قانون وظایف و اختیارات زیادی برای تشکل های کارگری و کارفرمایی تعریف شده که همه آنها با هدف روابط مناسب میان کارفرما و کارگر است که تحقق این موضوع مهمترین وظیفه تشکل ها به شمار می رود.

سیدحسین سالاری معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی این ادره کل نیز ضمن گرامیداشت روز تشکل ها، اظهار کرد: سعی کردیم در مناسبت های مختلف با همکاری روابط عمومی از روسا، مدیران و همکاران حوزه های مختلف تقدیر کرده تا از این طریق انگیزه انجام وظایف را میان پرسنل افزایش دهیم؛ تجلیل از فعالیتهای شاخص همکاران نیز در دستور کار قرار دارد.

به مناسبت روز تشکلها و مشارکت اجتماعی از حمیدرضا دهقان رئیس اداره تشکل های کارگری و کارفرمایی و سایر همکاران پُرتلاش این اداره تقدیر شد.



نظر شما