شناسهٔ خبر: 68182489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نشست پیگیری ساماندهی حمل و نقل و پارکینگ های مرز خسروی - اکونیوز

اقتصاد ایران: کرمانشاه- نشست پیگیری ساماندهی حمل و نقل و پارکینگ های مرز خسروی در محل قرارگاه اربعین پایانه خسروی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر سه‌شنبه نشست ساماندهی حمل و نقل و پارکینگ‌های مرز بین المللی خسروی با حضور استاندار کرمانشاه در محل قرارگاه مرکزی اربعین در این مرز برگزار شد.

در این نشست که با حضور فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه، فرمانده انتظامی استان، دبیر ستاد اربعین، فرمانده پلیس راهور و جمعی از مدیران استان برگزار شد، تصمیماتی برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از جاده‌ها و داخل شهرهای استان از جمله شهر قصرشیرین و جابجایی سریع و آسان از پارکینگ‌ها به مرز بین المللی خسروی اتخاذ شد.

بر اساس پیش بینی‌های انجام گرفته بیش از ۲۷۰ هکتار پارکینگ در مرز بین المللی خسروی و حاشیه جاده برکت برای ۸۵ هزار خودرو آماده سازی شده و همچنین پارکینگ‌های مرز پرویزخان به ظرفیت پارک ۶۵ هزار خودروی دیگر هم برای زمان نیاز آماده شده است.

بنا بر اعلام رئیس قرارگاه حمل و نقل زائران اربعین در مرز خسروی هم اکنون جابجایی زائران اربعین از پارکینگ‌ها به مرز بین المللی خسروی با ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون در حال انجام است و ۱۲۰ دستگاه اتوبوس هم زائران را از مرز منذریه عراق در صفر مرزی تا ایستگاه حسینیه در نزدیکی کاظمین با قیمت‌های مصوب انتقال خواهند داد.

برچسب‌ها:

نظر شما