شناسهٔ خبر: 68181656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئال – آتالانتا، در سوپر جام اروپا

نبرد ورشو 

روزنامه جوان

رئال با هدایت کارلو آنجلوتی تدارک زیادی برای این بازی دیده است، دیداری که کهکشانی‌ها می‌خواهند طی آن از ستاره جدیدشان رونمایی کنند؛ کیلیان امباپه که آنجلوتی شرط‌هایی برای حضور او در ترکیب اصلی رئال گذاشته است

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: رئال‌مادرید و آتالانتا امشب سوپرجام اروپا را در ورزشگاه ورشو لهستان برگزار می‌کنند. دیداری که برنده آن علاوه بر بالای سر بردن جام قهرمانی با روحیه‌ای مضاعف به مصاف رقبا در فصل جدید فوتبال باشگاهی اروپا می‌رود. 
رئال با هدایت کارلو آنجلوتی تدارک زیادی برای این بازی دیده است، دیداری که کهکشانی‌ها می‌خواهند طی آن از ستاره جدیدشان رونمایی کنند؛ کیلیان امباپه که آنجلوتی شرط‌هایی برای حضور او در ترکیب اصلی رئال گذاشته است. آنجلوتی که پیش از این به ستاره فرانسوی یادآور شده بود باید زودتر خود را با تیم هماهنگ کند حالا هم عنوان کرده که تنها در شرایطی به امباپه اجازه بازی می‌دهد که از آمادگی کامل او مطمئن شود و تازه در این شرایط هم او را به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان می‌کند. هرچند که به نظر می‌رسد این یک نمایش قدرت از سوی آنجلوتی است تا به امباپه ثابت کند به اسامی بزرگ اهمیت نمی‌دهد، اما همین مانور هم مسئولان رئال را نگران کرده است تا جایی که به سرمربی خودشان پیغام داده‌اند: «هواداران حتماً خواهان ‏دیدن امباپه در این بازی که پای اولین جام فصل در میان است، ‏هستند و او باید دست‌کم چند دقیقه‌ای در میدان باشد.».
اما در آن سوی میدان آتالانتا با ترس و دلهره گام به میدان می‌گذارد. انگار که ایتالیایی‌ها می‌خواهند خیلی زود دست‌ها را به علامت تسلیم بالا ببرند. آن‌ها در حال برگزاری چند دیدار دوستانه و تدارکاتی هستند و شکست ۳ بر صفر برابر سن‌پائولی نگرانی جدی هواداران این تیم و فوتبال‌دوستان ایتالیایی از تقابل آن‌ها با رئال‌مادرید پرستاره را به دنبال داشته است. 
این در حالی است که آن‌ها پیش از این هم با نتیجه ۴ بر یک برابر پارما شکست خورده بودند و مصدومیت متعدد بازیکنان مهم این تیم باعث شده کار بیشتر از هر زمان دیگری برای آن‌ها سخت و دشوار باشد. نمایش ضعیف این تیم در دیدار برابر سن‌پائولی توجه بسیاری را جلب کرد و انتقاد‌ها از کادر فنی و بازیکنان آتالانتا را بیشتر از هر زمان دیگری افزایش داد، خصوصاً که آن‌ها در کمتر از ۲۵دقیقه در این بازی سه گل دریافت کردند. 
گاسپیرینی سرمربی آتالانتا گفت: «اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم که بخواهیم در چنین بازی سختی برای چنین جام مهمی رقابت کنیم. این مایه غرور ما خواهد بود و این احساس وجود دارد که می‌خواهیم در برابر قوی‌ترین باشگاه جهان بازی کنیم. برای برگامو و هوادارانش این یک لحظه عالی است، شاید بهترین لحظه ممکن.»

نظر شما