شناسهٔ خبر: 68181654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

برنامه نعمت‌زاده برای درخشش در المپیک ۲۰۲۸

زود بود طلا بگیرم

روزنامه جوان

قرعه ما از قبل مشخص بود و می‌دانستیم که حریفانمان چه تکواندوکارانی هستند، به همین دلیل تمرینات روی همین نفرات متمرکز شد و با کمک کادر فنی تیم ملی روی این حریفان و آنالیز آن‌ها خیلی کار کردیم

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: نفر سوم المپیک ۲۰۲۴ از هم‌اکنون به موفقیت در المپیک ۲۰۲۸ لس‌انجلس فکر می‌کند. مبینا نعمت‌زاده با هر سختی که بود اولین مدال‌آور تکواندوی ایران در پاریس بود و کسب مدال برنز توسط او به سایر ملی‌پوشان تکواندو نیز روحیه داد. 
در کارنامه ملی‌پوش ۱۹ ساله جای مدال المپیک خالی بود و با تلاش فراوان نعمت‌زاده به این هدف هم رسید. مبینا نعمت‌زاده در گفتگو با مهر از نقش آنالیز حریفان در عملکردش در بازی‌های پاریس گفت: «قرعه ما از قبل مشخص بود و می‌دانستیم که حریفانمان چه تکواندوکارانی هستند، به همین دلیل تمرینات روی همین نفرات متمرکز شد و با کمک کادر فنی تیم ملی روی این حریفان و آنالیز آن‌ها خیلی کار کردیم. واقعاً برای پیروزی برابر حریف اسپانیایی برنامه‌ریزی دقیقی داشتم و اجازه ندادم او حرفی برای گفتن داشته باشد و این نتیجه همان آنالیز‌های قبلی بود.»
دارنده برنز المپیک مطمئن است در دوره بعدی بازی‌ها می‌تواند مدال طلا بگیرد: «برای حضور در المپیک با وجود کم کردن وزن زیاد، بهترین شرایط فنی و بدنی را داشتم و خیلی حساب شده و بابرنامه پیش رفتم و واقعاً حق من رسیدن به فینال بود. فقط برای کسب مدال طلا به پاریس آمده بودم. برابر نماینده چین باید پیروز می‌شدم، ضربه حریف بعد از اعلام قطع مبارزه از سوی داور انجام شد. این را به فال نیک می‌گیرم. شاید برای من زود بود در این سن فینالیست المپیک شوم و طلای باارزش المپیک را کسب کنم. المپیک ۲۰۲۸ تازه ۲۲ ساله می‌شوم و تلاش می‌کنم طی چهار سال پیش‌رو هدفی که در پاریس محقق نشد را جامه عمل بپوشانم و به طلای المپیک دست پیدا کنم. اینجا هرچه در توان داشتم، گذاشتم ولی برخی مسائل و اتفاقات تحت کنترل ما نیست. من بعد از پایین آمدن از سکوی قهرمانی المپیک، عزم خود را برای موفقیت در المپیک بعدی و کسب مدال طلا جزم کرده‌ام و این را می‌دانم که باید برای رسیدن به آن سخت تلاش کنم. خیلی خوشحالم با این مدال باعث شادی مردم عزیز ایران شدم.»

نظر شما