شناسهٔ خبر: 68181248 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شکل‌گیری حرکت عمومی در کشور، آغازی برای دستیابی به چشم‌انداز انقلاب اسلامی است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: برای رسیدن به چشم‌انداز ترسیم شده برای انقلاب اسلامی نیاز به شکل‌گیری حرکت عمومی در کشور است و این امر مگر به واسطه مشارکت مردم در حلقه‌های میانی محقق نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول تاجمیر ریاحی عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم مرداد_ در همایش تشکل‌های مردم‌نهاد استان اصفهان اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به چهار موضوع عظمت انقلاب اسلامی، جوانان مؤثر در عرصه اجتماعی، سیر طی شده انقلاب در چند دهه و چشم‌انداز انقلاب اسلامی اشاره شده است.

وی با بیان اینکه رسیدن به این چشم‌انداز نیازمند شکل‌گیری حرکت عمومی در کشور است، افزود: این امر نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش مستمر است تا بتوانیم به آن چشم‌انداز ترسیم شده برای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم، نیازمند راهکار عملی هستیم و باید دارای ذهن پویا و فعال باشیم و به گفته مقام معظم رهبری این امر محقق نخواهد شد مگر به واسطه مشارکت مردم در حلقه‌های میانی.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان عنوان کرد: در همین راستا شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان به ریاست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با همین نقشه راه به توسعه کیفی و کمی این تشکل‌ها پرداخته است و در کنار توسعه کمی، مسائل کیفی نیز مدنظر بوده است.

تاجمیر ریاحی با اشاره به اینکه بر اساس نیازهای موجود در جامعه، تشکل‌ها، افراد دغدغه‌مند و کنشگران اجتماعی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در حوزه‌های مختلف همچون آسیب‌های اجتماعی، خانواده، جمعیت و خدمات درمانی، تشکل‌های قوی شکل گرفت و افراد متخصص بر اساس دغدغه‌مندی که داشتند وارد این عرصه شدند.

نظر شما