شناسهٔ خبر: 68179503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری:

طرح ملی مسکن فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری پیشرفت آنچنانی نداشته است

معاون اداره کل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: پروژه مسکن ملی فرهنگیان استان تاکنون پیشرفت چندانی نداشته و پایان شهریور پایان قرارداد با پیمانکار است، که باتوجه به شرایط قرارداد طولانی شدن پروژه به نفع پیمانکار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، امین سلیمانی ظهر امروز _ سه شنبه بیست‌وسوم مرداد_ در شورای آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به پروژه نهضت مسکن ملی فرهنگیان، اظهار کرد: پروژه نهضت مسکن ملی فرهنگیان، یک پروژه ۵۰۴ واحدی است که به دلیل برخی مشکلات هنوز به سرانجام نرسیده و این موضوع موجب ناراضایتی همکاران فرهنگی شده است.

وی افزود: این پروژه تاکنون پیشرفت چندانی نداشته و پایان شهریور پایان قرارداد با پیمانکار است، که باتوجه به شرایط قرارداد طولانی شدن پروژه به نفع پیمانکار خواهد بود.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به سهمیه استخدامی آموزش‌وپرورش در سال جاری، ادامه داد: برای رفع کمبود نیروی انسانی نیز در سال جاری برنامه‌های مختلف ازجمله برگزاری آزمون استخدامی و دوره‌های کیفیت بخشی اجراشده است، سهمیه استخدامی سال ۱۴۰۳، آموزگاری ۲۰۸ نفر، دبیری ۲۴۰ نفر و نیروهای کیفیت بخش ۳۲۸ سهمیه در نظر گرفته شده که سر جمع با استخدام نیروهای خدماتی هزار و ۲۴ نفر در آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری استخدام خواهند شد.

سلیمانی تصریح کرد: فضا آموزشی در برخی شهرستان‌ها به ویژه شهرکرد، لردگان و فارسان به شدت با کمبود مواجه است، که این موضوع نگران کننده است.

وی خاطر نشان کرد: هزار و ۱۰۰ نفر از کارکنان آموزش‌وپرورش استان واجد بازنشستگی هستند که ۵۰ درصد درخواست استمرار دادند، ولی با این حال همچنان شهرستان فلارد، لردگان و خانمیرزا نیازمند سهمیه استخدام است.

نظر شما