شناسهٔ خبر: 68177580 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

نشست هم اندیشی شرکت های بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات استان کرمانشاه برگزار شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: با توجه به توانایی ها و ظرفیت های استان در بخش خصوصی می بایست تا حد ممکن از ظرفیت های بومی برای اجرای برنامه های پیش رو در استان بهره‌مند شویم.

صاحب‌خبر -
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، نشست هم اندیشی شرکت های بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات استان که به صورت ویژه با حضور شرکت‌های فعال در حوزه های پست و مخابرات با هدف استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های این بخش برای اجرای برنامه های آتی پست و مخابرات منطقه کرمانشاه و با رویکرد استفاده از ظرفیت های بومی برگزار شد.
سید ابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه درخصوص این رخداد گفت: با توجه به توانایی ها و ظرفیت های استان در بخش خصوصی می بایست تا حد ممکن از ظرفیت های بومی برای اجرای برنامه های پیش رو در استان بهره‌مند شویم.
وی افزود: استفاده از شرکت های بومی در اجرای برنامه های پیش رو در استان و جلوگیری از برون سپاری بی رویه با در نظر گرفتن حفظ کیفیت و بازار رقابتی سبب می شود تا معیارهایی همچون اشتغال و اقتصاد در استان پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
محمدی در بخش پایانی سخنان خود، افزود: محوریت اصلی موضوعات این نشست هم اندیشی، درخصوص حوزه های لجستیک و ترابری، امنیت، توسعه نرم افزار و سیستم های ارتباطی و مخابراتی است که منجر به هم فکری لازم برای اجرای پروژه ها با ظرفیت های استانی شد.
براساس این گزارش، هم اندیشی شرکتهای بخش خصوصی  با هدف توسعه فضای کسب و کار شرکت های بومی استان کرمانشاه با حضور مدیران ارشد مخابرات منطقه کرمانشاه، اداره کل پست استان، نظام صنفی رایانه ای کرمانشاه، فعالین و شرکت های حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

نظر شما