شناسهٔ خبر: 68176511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به نقل از وزیر پیشنهادی نفت:

صادرات نفت را تا ۶ میلیون بشکه افزایش خواهیم داد 

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد که برنامه داریم تا صادرات نفت را تا سقف ۶ میلیون بشکه در روز افزایش دهیم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز صبح وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری، نفت و امور خارجه میهمان کمیسیون بودند و به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: وزیر پیشنهادی نفت در جلسه امروز عنوان کرد که مشکلی برای صادرات نفت وجود ندارد و حتی اگر در آمریکا ترامپ روی کار بیاید و حتی اگر چین از ما نفت خرید نکند ما امکان توسعه صادرات نفت را داریم.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت در جلسه امروز عنوان کرد که می‌تواند فروش نفت را به چهار و نیم میلیون بشکه و حتی تا ۶ میلیون بشکه در روز برساند.

اخلاقی امیری خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی از برنامه خود برای توسعه صنعت گردشگری کشور خبر داد و گفت البته این موضوع نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف با یکدیگر است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در ادامه جلسه امروز وزیر پیشنهادی امور خارجه به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و در پاسخ به سوالات نمایندگان درباره نقش داشتنش در ماجرای برجام گفت که من سرباز یک مجموعه بودم و از مجموعه تبعیت کرده‌ام.

نظر شما