شناسهٔ خبر: 68175729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر ستاد اربعین استان تهران:

۱۵۰ هزار زائر اربعین با قطار از تهران به مرزها اعزام می‌شوند

تهران بزرگ - ایرنا - دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت: ۱۵۰ هزار زائر اربعین حسینی(ع) با قطار از استان تهران به سمت مرزها عزیمت و پس از برگزاری مراسم هم بازگردانده می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سید کمال سادات در حاشیه مراسم بدرقه زائران اربعین در راه آهن تهران که در راستای خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) انجام شد، گفت: پیش فروش بلیط‌های اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد آغاز شده است.

دبیر ستاد اربعین استان تهران با بیان اینکه از امروز (سه شنبه ۲۳ مرداد) ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی (ع) آغاز و این خدمات دهی تا روز چهارشنبه (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت، گفت: ۱۵۰ هزار زائر اربعین با قطار از استان تهران به سمت مرزها عزیمت و پس از برگزاری مراسم هم بازگردانده می‌شوند.

سادات با اشاره به اینکه در راستای ارائه بهترین خدمات به زوار اربعین حسینی (ع ) اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است، افزود: زائران عزیزی که در ایستگاه راه آهن حاضر می‌شوند می‌توانند از برنامه های متنوعی که در راستای این ایام تدارک دیده شده نیز بهره مند شوند.

وی بیان کرد: تاکنون در طول روز سه قطار به سمت مرزها اعزام می‌شد که از امروز سه شنبه ۲۳ مرداد تعداد این قطارها افزایش یافته و روزانه ۴ قطار به مرز تردد می‌کند.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران افزود: قطارهای اعزامی در مسیرهای اندیمشک، اهواز و خرمشهر توقف خواهند داشت و عمده این قطارها به سمت خرمشهر در حرکت هستند و عزیزان از خرمشهر به وسیله «ریل باس» به مرز جابه جا می شوند.

سادات از ارائه خدمات راه آهن به جاماندگان اربعین حسینی (ع) نیز خبر داد و گفت: مردم شریف پیشوا، ورامین و قرچک می‌توانند از این خدمات در روز اربعین به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و بالعکس بهره مند شوند.

نظر شما