شناسهٔ خبر: 68174980 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

قیمت احتمالی اسمارت‌بند ۹ شیائومی فاش شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: اسمارت بند ۹ شیائومی به‌زودی با قابلیت‌هایی همچون باتری ۲۳۳ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از NFC وارد بازار اروپا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  شیائومی، اکنون دستبند هوشمند اسمارت بند ۹ را که ماه گذشته در چین عرضه کرده بود، برای ورود به بازارهای جهانی آماده می‌کند. طبق اعلام فروشگاه آنلاین شیائومی در هلند، اسمارت بند ۹ در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) برای فروش دردسترس قرار می‌گیرد.

قیمت اسمارت بند ۹ حدود ۳۹٫۹۹ یورو (۴۳ دلار) است و در رنگ‌های صورتی، مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود. نسخه‌ی دیگری از جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی وارد بازار خواهد شد که از NFC پشتیبانی می‌کند و احتمالاً با قیمت بیشتری دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اسمارت بند ۹ امکان تعویض سریع بند ساعت را ارائه می‌دهد و از مکانیزم quick strap changing بهره می‌برد. شیائومی نسخه‌ی ویژه‌ای را با نام Ceramic Special Edition تولید کرده است که هنوز مشخص نیست به بازارهای خارج از چین عرضه خواهد شد یا نه.

جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی از باتری ۲۳۳ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که می‌تواند تا ۲۱ دوام بیاورد. باتری اسمارت بند ۹ در صورت فعال بودن نمایشگر همیشه روشن (AOD) تا ۹ روز انرژی دستگاه را تأمین می‌کند. شارژ کامل این دستگاه حدود یک‌ ساعت زمان می‌برد.

دستبند هوشمند شیائومی از موتور ویبره‌ی خطی با ۲۰ حالت لرزش مختلف و حسگر ضربان قلب بهره می‌برد. عملکرد سنسور ضربان قلب اسمارت بند ۹ حدود ۱۶ درصد دقیق‌تر از اسمارت بند ۸ است.

اسمارت بند ۹ از صفحه‌نمایش ۱٫۶۲ اینچی اولد با حداکثر روشنایی ۱٬۲۰۰ نیت و وضوح ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل بهره می‌برد که باعث بهبود دید کاربران در برابر نور خورشید می‌شود. دستبند هوشمند شیائومی از بیش‌ از ۱۵۰ حالت ورزشی و از بلوتوث ۵٫۴ پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر مقاومت می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما