شناسهٔ خبر: 68174630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ماموریت سخت گاریدو

تونل وحشت پرسپولیس قبل از دربی

ماموریت سخت گاریدو شاگردان گاریدو 5 هفته سخت را تا قبل از دربی باید پشت سر بگذارند و نتایج آن ها در این 5 هفته بسیار میتواند تاثیر گذار باشد در راه قهرمانی.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پس از قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر خلیج فارس تیم ها حریفان خود را شناختند تا با آمادگی کامل به سراغ بازی ها بروند.

تیم فوتبال پرسپولیس که همانند تیم استقلال به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی مجبور شده هفته های ابتدایی را خارج از تهران میزبانی بکند، بنظر میرسد ورزشگاه اراک را برای میزبانی انتخاب کرده است. قرمز پوشان پایتخت که در فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل انتقادی داشتند، بعد از قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر خلیج فارس مشخص شد شاگردان گاریدو کار سختی در 5 هفته ابتدایی دارند.

خوان گارید سرمربی اسپانیایی پرسپولیس که اولین فصل حضورش را در قرمز ها تجربه میکند تا پیش از دربی روز های سختی را باید پشت سر بگذارد. این تیم در هفته اول میزبان شاگردان ربیعی در اراک خواهند بود تیمی که با مربی خود در فصل قبل نشان داده مقابل تیم های بزرگ عملکرد خوبی داشته است. اما میشه گفت مهم ترین آزمون گاریدو تا قبل از دربی هفته دوم است. جایی که باید در تبریز مقابل تراکتور مدعی بازی کنند.

رقابتی که میتواند پر از حاشیه باشد، از تقابل هم تیمی های قدیمی گرفته تا جدال بیرانوند مقابل پرسپولیس، قطعا نتیجه این بازی میتواند تاثیر زیادی بر روی تیم پرسپولیس بگذارد. در هفته سوم پرسپولیس از فولاد خوزستان میزبانی خواهد کرد، جدال یحیی گلمحمدی و پرسپولیس کافی است تا حساسیت و سخت بودن این بازی را نشان بدهد.

شاگردان گاریدو پس از این 3 بازی سخت باید در هفته چهارم مقابل شاگردان تار تار بروند،  مربی که همواره مقابل پرسپولیس انگیزه های دوچندان داشته است و میخواهد خود را به عنوان یک مربی بزرگ نشان دهد. در هفته 5 هم باید به مصاف گربه سیاه فصول اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک بروند تیمی که بار ها در لیگ قرمز پوشان را شکست داده اند و در همین فصل قبل شانس قهرمانی در جام حذفی را از شاگردان اوسمار گرفتند.

باید دید و منتظر ماند گاریدو با چه نتایجی این 5 هفته نفس گیر را پشت سر میگذارد و به سراغ دربی خواهد رفت، شمشیر دو لبه ای که میتواند جایگاه گاریدو را لغزان و یا محکم کند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما