شناسهٔ خبر: 68174082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

وزیر صهیونیست: پیروزی اینجاست، نباید به دوحه یا قاهره رفت - اکونی

اقتصاد ایران: وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل همزمان با تعرض به مسجدالاقصی گفت که نباید به سمت مذاکره برای آتش بس و تبادل اسرا رفت.

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ایتمار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل که امروز همزمان با سایر شهرک‌نشینان صهیونیست برای ادای برخی اعمال تلمودی به مسجد الاقصی یورش برده، در داخل این مکان مقدس از این اقدام صهیونیست‌ها دفاع کرد و آن دستاورد دانست.

بن گویر گفت: ما در زمینه حکومت‌داری و حاکمیت پیشرفت مهمی به دست آوردیم؛ همه ما شاهدیم که یهود امروز با آزادی در اینجا نماز می‌خواند و همان طور که پیشتر گفتم: سیاست ما اجازه دادن به برگزاری مراسم تلمودی در اینجاست».

 

.

 

این وزیر افراطی نتانیاهو گفت: باید ما در این جنگ (اشاره به جنگ غزه) پیروز شویم، باید پیروزی را محقق کنیم و نباید به نشست‌های دوحه و قاهره بریم. بهتر است ما بر آن‌ها (فلسطینیان) پیروز شویم و آن‌ها را به زانو درآوریم.»

این اظهارات بن گویر نیز بعد از تنش دیروز بین وزیر جنگ و نخست وزیر رژیم اسرائیل مؤید این است که تل‌آویو به دنبال کشتار در غزه است و توافق نمی‌خواهد. یوآو گالانت دیروز گفت که شخص نتانیاهو مذاکرات توافق بر سر آتش بس و تبادل اسرا را به تعطیلی و بن‌بست کشانده است.

اداره اوقاف فلسطین در قدس اشغالی امروز اعلام کرد که تاکنون 2250 نفر از صهیونیست‌ها برای برگزاری مراسم دینی تلمودی به مسجد الاقصی یورش برده و به آن مکان اسلامی تعرض کرده‌اند.

 

.

 

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز به مناسبت به اصطلاح سالروز تخریب معبد کذایی با تدابیر شدید امنیتی به مسجدالاقصی یورش برده و به این مکان مقدس تعرض کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما