شناسهٔ خبر: 68173758 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

شرکت های کشتیرانی

امروزه شرکت‌های کشتیرانی با بهرمندی از امکانات و استانداردهای جهانی تعیین شده در این حوزه توانسته‌اند در حوزه کسب و کار بین المللی موثر واقع شده و با حمل و نقل اصولی کالا با تمامی نقاط دنیا ارتباط برقرار کنند، بر این اساس در آسان‌تر شدن روند تجارت نقش مهمی را ایفا می‌کنند. حمل و نقل کانتینری از طریق دریا به سبب افزایش تقاضا این روزها بسیار حیاتی در نظر گرفته شده و به دلیل مزایایی چون ظرفیت بالا و ارزان قیمت بودن نسبت به هواپیما طرفداران بسیار زیادی از سوی صاحبین کسب و کارها دارد.

صاحب‌خبر -
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


امروزه شرکت‌های کشتیرانی با بهرمندی از امکانات و استانداردهای جهانی تعیین شده در این حوزه توانسته‌اند در حوزه کسب و کار بین المللی موثر واقع شده و با حمل و نقل اصولی کالا با تمامی نقاط دنیا ارتباط برقرار کنند، بر این اساس در آسان‌تر شدن روند تجارت نقش مهمی را ایفا می‌کنند. حمل و نقل کانتینری از طریق دریا به سبب افزایش تقاضا این روزها بسیار حیاتی در نظر گرفته شده و به دلیل مزایایی چون ظرفیت بالا و ارزان قیمت بودن نسبت به هواپیما طرفداران بسیار زیادی از سوی صاحبین کسب و کارها دارد در نتیجه بهترین گزینه برای صادرات و واردات به حساب می‌آید. در این مقاله لیستی جامع از شرکت‌های کشتیرانی در حوزه حمل و نقل بین المللی، خصوصی، مسافربری و فله بری گردآوری شده تا با بهرمندی از کیفیت خدمات، قیمت و اعتبار آن‌ها بتوانید از بهترین خدمات، استفاده کرده و با اقصی نقاط دنیا ارتباط بگیرید. 
 

شرکت های کشتیرانی بین المللی


به منظور اینکه بتوانید خدمات لجستیک، صادرات و واردات را به بهترین نحو انجام دهید بهتر است با شرکت‌های معتبر این حوزه که فعالیت‌های بین المللی را بر عهده می‌گیرند همکاری کرده و قراردادی واضح و شفاف با قیمت مناسب ببندید. بر این اساس در صورتی که به دنبال عقد قرارداد بدون دردسر هستید باید به دنبال بهترین شرکت های کشتیرانی بین المللی باشید که با بهرمندی از دانش و تجربه حمل و نقل دریایی را بر عهده گرفته‌اند. در ادامه لیستی از بهترین شرکت‌های این حوزه را در اختیار قرار داده‌ایم.
 

شرکت کشتیرانی بین المللی الیت آریا جم        


شرکت کشتیرانی بین المللی الیت آریا جم به منظور خدمت رسانی به تولید کنندگان، بازرگانان و کلیه کسب و کارهای صنعتی در سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد و در حوزه لجستیک و سرویس حمل و نقل بین المللی دریایی، هوایی و زمینی به طور تخصصی مشغول به کار است. این مجموعه تلاش دارد با تجربه بالای کارشناسان و تیم مجرب خود بهترین امکانات را در اختیار تولید کنندگان قرار دهد. از سیاست‌های این شرکت کشتیرانی باید به رعایت تمامی استانداردهای حمل و نقل بین المللی با توجه به قوانین تجارت اشاره کرد. این گروه متشکل از دو شرکت لیت آریا جم و آریا جم لجستیک است که در آریا جم لجستیک کارشناسان مجرب با در نظر گرفتن نیاز مشتری تامین کنندگان برتر را انتخاب کرده و در اختیار مشتری قرار می‌دهند تا عملیات خرید خارجی با توجه به دستور کار به بهترین نحو انجام شود.
 

شرکت خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL)


شرکت خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سال 1346 تاسیس و در سال 1347 حمل و نقل دریایی را با بهرمندی از دو کشتی کوچک و 4 فروند کشتی اقیانوش پیما به طور حرفه‌ای آغاز کرد. این شرکت بالغ بر نیم قرن است که در صنعت حمل و نقل دریایی فعالیت داشته و در تلاش است تا هرآنچه مشتریان نیاز دارند را به بهترین شکل در اختیار قرار دهد. این مجموعه با داشتن ناوگانی متنوع از انواع کشتی مخصوص اقیانوس و شناورها توانسته با توجه به نیاز بازار خدمات گوناگونی را در اختیار قرار دهد. کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سهم بسیار زیادی از بازار را از آن خود کرده و از طریق خلیج فارس به کلیه بنادر کشورهای آسیایی، دریای مدیترانه و ... ارتباط برقرار کرده و توانسته جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کند. این کشتیرانی با بهرمندی از شبکه‌ای گسترده از بنادر به طیف وسیعی از مشتریان دسترسی داشته و توانسته عملیات بازرگانی را به بهترین نحو انجام دهد.
 

شرکت حمل و نقل دریایی بارمان ترابر


در حوزه حمل و نقل بین المللی، زمینی، هوایی، حمل بار ریلی و ترکیبی به فعالیت پرداخته و با توجه به تجربیات و توانمندی‌ نیروهای خود توانسته به بهترین شکل خدمات را برای حمل کالا به طور بین المللی در اختیار قرار دهد. کلیه خدمات در جغرافیای داخلی و ترانزیتی از سوی بنادر و باراندازها به بهترین شکل انجام شده بر این اساس به یکی از بهترین گزینه‌ها برای صادرات و واردات محصول در ایران تبدیل شده است. این شرکت در تلاش است تا با بهرمندی از نوآوری و خلاقیت کارشناسان در عرصه‌های مختلف به یکی از بهترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ایران و اروپا تبدیل شود. این مجموعه با در اختیار قرار داشتن نمایندگی‌های معتبر و حرفه‌ای کلیه امور ترخیص کالا، گمرکی، ترانزیت و ... را بر عهده گرفته تا در اسرع وقت و با کمترین قیمت حمل و نقل محصولات خرده و فله را صورت دهد.
 
شرکت حمل نقل دریایی
 

شرکت کشتیرانی بین المللی اقیانوس آبی


شرکت کشتیرانی بین المللی اقیانوس آبی با بهرمندی از استراتژی‌های لجستیکی و با خلاقیت خدمات خود را به مشتریان ارائه داده و بر این اساس تلاش دارد تا رضایت مشتریان را به بهترین نحو جلب کند. حمل و نقل دریایی به کلیه نقاط ایران و جهان در این مجموعه به طور حرفه‌ای و با دقت بالا انجام می‌شود، بدین ترتیب تفاوتی ندارد که محموله‌ها در چه ابعاد و وزنی هستند چرا که اقیانوس آبی آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت فوق العاده به مقصد می‌رساند. این مجموعه با بهرمندی از نیروهای متخصص و با تجربه در حوزه انواع خدمات حمل و نقل دریایی، زمینی، ریلی و هوایی پیش گام بوده و خدماتی چون ترخیص کالا از گمرک، ترانزیت، بیمه، بازرسی و بسته بندی به بهترین نحو انجام می‌دهد.
 

شرکت کشتیرانی بین المللی نیک پاد


شرکت کشتیرانی بین المللی نیک پاد با صرفه جویی در زمان به بهترین شکل خدمات حمل و نقل دریایی را به تولید کنندگان و بازرگانان ارائه می‌دهد. از خدمات ویژه این شرکت باید به واردات و صادرات کالا بر اساس آخرین استانداردهای تصویب شده اشاره داشته باشیم. همچنین مشاوره و ارزیابی کالا جهت انجام تشریفات ترخیص و خروج کالا را انجام می‌دهد. با استعلام بهترین مسیرهای حمل هوایی و دریایی به طور ترکیبی محصولات را به مقصد می‌رساند. بهترین مسیر برای حمل و نقل را با توجه به تحریم‌های بین المللی یافته و جابجایی کالا با کانتینرهای جدید به منظور رفع مشکلات ناشی از محدودیت بازرگانی را بر عهده می‌گیرد. بدین ترتیب شرایط برای تجارت بین المللی و توسعه اقتصاد داخلی کشور را هموار ساخته است. همچنین به منظور بررسی بازار و تحلیل کالا به مشتریان خود مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد.
 

شرکت کشتیرانی بین المللی راماکو


شرکت کشتیرانی بین المللی راماکو با تجربه‌ای بالغ بر چند دهه در عرصه حمل و نقل داخلی و بین المللی با سرمایه گذاری روی نیروهای جوان و مجرب شرایطی را به وجود آورده تا کالا و محصولات مورد نظر را در بازه زمانی کوتاه به مقصد برسانید. شرکتی معتبر است که به طور تخصصی با شرکت‌های صادر کننده و واردکننده محصولات در ارتباط بوده و خدمات خود را به طور حرفه‌ای در اختیار قرار داده است. بهترین انتخاب برای حمل کالاهای بزرگ بوده و هزینه‌های حمل و نقل را کاهش داده و بدین ترتیب برای بازرگانان و تولید کنندگان گزینه مناسبی خواهد بود.
علاوه بر اسامی شرکت‌های نام برده شده کشتی داران از مجموعه‌های معتبر این حوزه است که در بخش بازرگانی و واردات تجهیزات سبک دریایی فعالیت داشته و توانسته برای واردات و خدمات رسانی به فعالان دریایی کشور عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان دهد که در خرید و فروش انواع کشتی و شناور صنعتی ارتباطی موثر بین شناورداران ایجاد کرده است.
 

شرکت های کشتیرانی خصوصی


شرکت کشتیرانی خصوصی نقش کلیدی در عرصه تجارت ایفا کرده و ناوگان‌های تجاری را اداره می‌کنند و کالاها را به واسطه دریا به نقاط مختلف کشور می‌رسانند، بر این اساس نقشی کلیدی در اقتصاد جهان ایفا کرده و بخش عمده‌ای از تجارت بین الملل را از آن خود کرده‌اند. این شرکت‌ها انعطاف پذیری بالایی داشته و با نوآوری و با بهرمندی از فناوری‌های پیشرفته هزینه‌های عملیاتی را به شدت کاهش می‌دهند.
 

شرکت کشتیرانی عقاب دریای بی کران          


شرکت کشتیرانی عقاب دریای بی کران با ارتباطات قوی در حوزه حمل و نقل توانسته در طول فعالیت خود سرویس‌های حمل دریایی را به بهترین شکل به مشتریان ارائه دهد. این مجموعه با راه اندازی واحد حمل و نقل سرویس فله کشتی‌های مناسب برای حمل محموله‌هایی چون نمک، دانه، گچ، آهک و ... را فراهم کرده است. تیم این شرکت کشتیرانی با بهرمندی از تکنیک‌های مدرن و بروز فعالیت‌هایی چون انبار داری، بسته بندی، توزیع محصولات به طور پیشرفته و ... را برعهده می‌گیرد. تمام امور گمرکی و ترخیص کالا انجام داده و تلاش دارد تا در زمان کوتاه محصولات را به مقصد مورد نظر برساند و این یکی از وجه تمایزهای این شرکت به حساب می‌آید.
 

شرکت کشتیرانی آبنوس خارگ


شرکت کشتیرانی آبنوس خارگ از جمله شرکت‌های نمایندگی کشتیرانی کشور است که در تمامی بنادر و پایانه‌های کشور فعال بوده و در سال 1389 تاسیس شده و خدمات خود را با بالاترین کیفیت در سطح بین المللی ارائه داده و با تجربه بالای 10 سال با بهرمندی از نیروهای متخصص و مجرب توانسته بهترین عملکرد را در قیاس با شرکت‌های کشتیرانی از خود نشان دهد. این شرکت کاملا خصوصی و مستقل بوده و خود را وظیفه محافظت از منافع مشتریان دانسته که دارای گواهی ایزو در بین شرکت‌های خصوصی کشتیرانی است. از جمله خدمات این شرکت را باید اجاره کشتی در نظر بگیریم تا بر این اساس بتوانید در هر اندازه محصولاتی چون سنگ آهن، نفت خام و ... را به راحتی از طریق دریاها جابجا کنید. انعطاف پذیری در ارائه خدمات و بهرمندی از تیم آموزش دیده از جمله نکات مثبت در مورد این شرکت به حساب می‌آیند.
 

شرکت کشتیرانی رابین مارین


شرکت کشتیرانی رابین مارین به منظور رشد و گسترش فعالیت تخصصی خود در حوزه حمل و نقل دریایی و ترانزیت کالا تلاش دارد تا خدمات گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد. بدین ترتیب با بهرمندی از شبکه گسترده شعب نمایندگی در تمامی بنادر جنوب ایران شرایطی را ایجاد کرده تا تمامی تولید کنندگان و بازرگانان به راحتی کالای مورد نیاز را وارد یا از کشور خارج کنند. هدف اصلی این شرکت توسعه و گسترش خدمات حمل و نقل بین المللی است، دارای مجوز سازمان کشتیرانی و دریانوردی بوده و متعهد می‌شود تا خدمات مورد نیاز را در بازه زمانی کوتاه در اختیار قرار دهد. از مزایای که در مورد این شرکت کشتیرانی وجود دارد باید به داشتن نمایندگی در اقصی نقاط کشور اشاره کرد، به سبب داشتن شعب گوناگون بستری مناسب برای حمل و نقل دریایی کشور ایجاد کرده است.
 

شرکت های کشتیرانی مسافربری


شرکت های کشتیرانی مسافربری با ارائه خدمات متنوع، تلاش دارند تا تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای مسافران فراهم کنند، این نوع شرکت‌ها اصولا به تجهیزات مدرن مجهز بوده و شرایطی را ایجاد می‌کنند تا مسافران به بهترین نحو به سراسر نقاط جهان سفر کرده و از جاذبه‌های گردشگری آن لذت ببرند. از مزایای سفر با شرکت‌های کشتیرانی مسافربری باید به تنوع مقصد، امکانات رفاهی و آسایش مسافران به هنگام مسافرت اشاره داشته باشیم. بر این اساس از بهترین شرکت‌های کشتیرانی مسافربری می‌توان به ولفجر و العام العصریه اشاره داشته باشیم.
 
شرکت های کشتیرانی مسافربری
 

شرکت کشتیرانی والفجر


شرکت کشتیرانی والفجر از سال 1365 به طور تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات مختلفی را در دسترس مشتریان قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشته باشیم.
   1- حمل بار و مسافر به جزایر داخلی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان را به طور تخصصی انجام می‌دهد.
   2- محموله‌های مواد غذایی که ممکن است در زمان کوتاه دچار فساد شوند از جمله میوه و لبنیات را در کانتینرهای یخچالی به مقصد می‌رساند.
   3- از جمله خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد را باید حمل و نقل ترکیبی در نظر گرفت که به منظور تکمیل خدمات به مشتریان انجام می‌شود.
   4- این شرکت خدمات و پشتیبانی سکوهای نفتی و سرویس‌های مرتبط با آن را بر عهده می‌گیرد.
 

شرکت کشتیرانی انوار العالم العصریه


شرکت کشتیرانی انوار العالم العصریه دارای یک خط دریایی حمل بار و مسافری بین بندر عباس ایران و بندر شناص در عمان است و همچنین دارای کشتی به منظور حمل بار بین ایران و عمان بوده و تمامی خدمات مسافربری را به بهترین شکل با آخرین امکانات در اختیار قرار می‌دهد. از جمله خدماتی که این شرکت به مشتریانش ارائه می‌دهد را باید حمل و نقل مسافران با کشتی، خرید و فروش کشتی، ترخیص کالا، حمل و نقل بار دریایی و ... در نظر داشته باشیم. بر این اساس به یکی از بهترین مجموعه‌ها برای مسافربری بوده که برای ارائه خدمات انواع کشتی مسافربری، باربری و حمل کانتینر را داراست.
 

شرکت‌های کشتیرانی فله بر


شرکت‌های کشتیرانی فله بر در تجارت جهانی نقش مهمی را ایفا کرده و کالاهایی چون غلات، زغال، سنگ آهن، سیمان و ... را در مقیاس بزرگ حمل می‌کنند. حمل و نقل با استفاده از این کشتی‌ها بسیار مقرون به صرفه است چرا که حجیم عظیمی از محصول را به طور گسترده جابجا می‌کنند، همچنین پوشش جغرافیایی گسترده‌ای داشته و با ظرفیت زیادی در دسترش قرار گرفته به همین دلیل در یک سفر حجم زیادی از کالا را به مقصد مورد نظر می‌رسانند. خدماتی که در شرکت‌های کشتیرانی فله بر ارائه می‌شوند شامل چارترینگ، بروکری، حمل و نقل ترکیبی و بیمه کالا است. بدین ترتیب به سبب رشد جمعیت جهانی و افزایش تقاضا برای کالاهای اولیه صنعت کشتیرانی فله بر همچنان به رشد خود ادامه داده و موفق عمل خواهد کرد.
 

شرکت کشتیرانی بین المللی دریا زمین اروند


شرکت کشتیرانی بین المللی دریا زمین اروند با بهرمندی از شبکه گسترده در تمامی نقاط جهان و همکاری با شرکت‌های بزرگ حمل و نقل توانسته به خوبی خدمات مورد نیاز تولید کنندگان و بازرگانان را ارائه دهد. این مجموعه به طور تخصصی و گسترده انواع خدمات کشتیرانی از جمله حمل بار وارداتی و صادراتی را ارائه داده و بدین ترتیب در حوزه حمل فله بار گزینه مناسب به حساب می‌آید که با بهرمندی از نیروی کار تخصصی و مجرب امکانات وسیعی را برای جابجایی بار فله فراهم کرده است تا بتوانید محصولات و کالاها را به اقصی نقاط دنیا از جمله آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و ... برسانید. این شرکت کشتیرانی تمامی قوانین حمل و نقل بین المللی را رعایت کرده و تلاش دارد تا با تخصص خود انواع محموله را با توجه به نیاز تولید کنندگان به محل مربوطه برساند. قیمتی مناسب داشته و با دانش و تجربه بالا محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن انتقال می‌دهد.
 

کشتیرانی ستاره آبی دریا    


کشتیرانی ستاره آبی دریا از جمله قدیمی‌ترین نمایندگی‌های کشتیرانی است که بالغ بر دو دهه تجربه در این زمینه به تمام اصول حمل کالا پایبند بوده و تمامی قوانین و مقررات لحاظ شده در این زمینه را به بهترین شکل انجام می‌دهد. از جمله نکات مثبتی که در مورد این مجموعه وجود دارد باید به ارائه سرویس‌های مختلف همگام با داد و ستد جهانی برای حمل بار فله اشاره داشته باشیم. این شرکت به یکی از مراجع تخصصی در زمینه حمل دریایی، هوایی، ریلی و .. تبدیل شده است که به طور حرفه‌ای به مشتریان خود مشاوره ارائه می‌دهد. از جمله خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد را باید مشاوره بازرگانی در نظر بگیریم که به تاجران صادرات و واردات ارائه شده تا به بهترین نحو محصولات به محل مورد نظر برسانند. همچنین از نظر کیفیت محصولات را بررسی کرده و با آماده سازی و ثبت اسناد و مدارک، محاسبه هزینه‌ها، مالیات و سود گمرگی کالا را ترخیص می‌کنند.
 

کشتیرانی پیشاهنگ دریای نیلگون


کشتیرانی پیشاهنگ دریای نیلگون در صنعت کشتیرانی از پیشگامان است که به بهترین نحو خدمات کشتیرانی و حمل و نقل را در بناور و مناطق مختلف ارائه داده و توانسته به خوبی نیاز مشتریان را برطرف سازد. از خدمات این مجموعه باید به پشتیبانی 24 ساعته در هر 7 روز هفته اشاره کرد، همچنین سرویس‌های بین المللی به منظور حمل بار فله را در اختیار قرار داده و انواع خدماتی چون گمرکی، ترخیص و ترانزیت را در بنادر ایران و کشورهای خارجی در زمانی کوتاه با نرخ مناسب و کیفیت فوق العاده ارائه داده به همین دلیل به یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل و نقل دریایی تبدیل شده است. سیاست این مجموعه بر پایه رضایت مشتری بنا شده است بر این اساس تلاش دارد تا حمل محصولات و کالاها را به موقع انجام دهد و مطابق با برنامه ریزی از پیش تعیین شده جلو شود.
 

کشتیرانی سپید بندر مکران


کشتیرانی سپید بندر مکران در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل دریایی فعالیت داشته و با بهرمندی از انواع کشتی‌های ایرانی و خارجی در بندر چابهار و سایر بنادر ایران فعالیت دارد، این مجموعه با توجه به توسعه صنعت پتروشیمی ایران به منظور گسترش روابط با صاحبان کشتی اجاره کنندگان و کارگزان بنا شده است، تیم عملیاتی متشکل از نیروهای متخصص و مجرب است که با تجربه فراوان و دانش تخصصی توانسته به پیشبرد تعهدات بپردازد و تمامی مشکلات و پیچیدگی‌های ایجاد شده در این زمینه را به بهترین نحو رفع کند. بدین ترتیب با تلاش همه جانبه از سوی مسئولین، مدیریت و پرسنل به خدمات رسانی پرداخته و خدمات کشتیرانی و حمل و نقل فله بار را به تمامی تولید کنندگان عرضه کرده و توانسته در صنعت پتروشیمی همواره پیشتار و سرافراز عمل کند و بدین ترتیب به یکی از بهترین گزینه‌های برای حمل بار فله تبدیل شده است.
بر این اساس با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران که برای حمل و نقل دریایی دارای بنادر و اسکله‌های فراوان است به منظور واردات و صادرات شرایطی فراهم شده تا به بهترین نحو در این زمینه به فعالیت پرداخته و اقتصاد کشور را رشد دهید، در این مقاله به بررسی بهترین شرکت‌های کشتیرانی در حوزه حمل و نقل دریایی پرداخته و اسامی شرکت‌های پیشرو در این زمینه را در اختیار قرار دادیم تا تولید کنندگان عزیز با آگاهی کامل از خدمات ارائه شده در این زمینه بهرمند شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما