شناسهٔ خبر: 68173249 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار نفر در سامانه سماح

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با انتشار اطلاعیه‌ای تعداد ثبت‌نام کنندگان برای زیارت اربعین در سامانه سماح را ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۶۰۷ نفر و تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق را ۶۵۹ هزار و ۵۴۰ نفر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ‌وهنر خبرگزاری سلامت(طبنا)ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با انتشار اطلاعیه‌ای تعداد ثبت‌نام کنندگان برای زیارت اربعین در سامانه سماح را ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۶۰۷ نفر و تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق تاکنون را ۶۵۹ هزار و ۵۴۰ نفر اعلام کرد.

ستاد مرکزی اربعین حسینی در این اطلاعیه بیان کرده است: به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی (ع) می‌رساند: تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۲/‏۰۵/‏۱۴۰۳‬ مصادف با ۷ ماه صفر تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح .۲.۱۹۶.۶۰۷ نفر و تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق ۶۵۹.۵۴۰ نفر است.

در ادامه عنوان شده است: زائرین گرامی توجه داشته باشند؛ نام و شماره تلفن همراه را بر روی وسایل خود مانند کوله پشتی نصب نمایند و با توجه به ازدحام جمعیت در اماکن مقدسه عراق بر کاهش ماندگاری و حداقل توقف خصوصاً در شهر کربلا تاکید می‌شود.

در پایان نیز تاکید شده است: آدرس سفارت، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های کنسولی ایران در عراق را از طریق سایت وزارت امور خارجه به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند به آسانی به آن دفاتر مراجعه نمایند.

نظر شما