شناسهٔ خبر: 68173132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تمدید مهلت ارسال مقالات به هجدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

مهلت ارسال مقالات به هجدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در تبریز تمدید شد.

صاحب‌خبر -

دبیر اجرایی هجدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران از تمدید یک‌ماهه ارسال مقالات به دبیرخانه این کنگره خبر داد و گفت: دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه صنعت می‌توانند مقالات خود را تا ۲۰ شهریورماه به این کنگره ارسال کنند.

نادر راحمی افزود: این کنگره در ۱۹ محور اصلی و یک محور اختصاصی با عنوان احیای دریاچه ارومیه از منظر مهندسی شیمی با همکاری انجمن مهندسی شیمی در روزهای ۱۸ الی ۲۰ مهر در دانشگاه صنعتی سهند برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: پدیده‌های انتقال، ترمودینامیک و تعادل فازی، فرآیندهای جداسازی، مدل‌سازی و شبیه‌سازی، دینامیک سیالات محاسباتی، سینتیک، کاتالیست و طرح راکتور، زیست‌فناوری و مهندسی زیست فرآیند، مهندسی پزشکی، صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی، فناوری نانو، نفت و مهندسی مخازن، تولید، فراوری و تبدیل گاز طبیعی، فناوری سبز و تجدیدپذیر از محورهای این کنگره است.

وی اضافه کرد: مهندسی فرآیند، علوم و مهندسی پلیمر، ایمنی و مهندسی محیط‌زیست، استانداردسازی و آموزش در مهندسی شیمی، مدیریت و کارآفرینی، انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری، کاربرد فناوری‌های نو در مهندسی شیمی از دیگر محورهای هجدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران است.

دبیر اجرایی کنگره برگزاری آن را فرصتی مغتنم به‌منظور تبادل‌نظر و ارائه دستاوردهای پژوهشی در زمینه‌های متنوع علمی و فناوری مهندسی شیمی دانست و گفت: ماحصل و خروجی این کنگره می‌تواند مرجع ارزشمندی برای هدایت بهینه تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در سطوح مختلف صنعتی، آموزشی و کاربردی باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی  دانشگاه صنعتی سهند، وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ichec.sut.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۴۱۳۳۴۵۹۱۵۴ و ۰۹۱۴۵۸۸۴۴۰۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما