شناسهٔ خبر: 68172166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

بررسی مشکلات حوزه مخابرات شهرستان سیرجان

جلسه بررسی مشکلات حوزه مخابرات شهرستان سیرجان به منظور بررسی مسائل و مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت در شهرها و روستاهای شهرستان در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بنا به درخواست فرماندار سیرجان نشستی با حضور مدیر مخابرات منطقه کرمان، مدیران مخابرات استان، نمایندگان اپراتورهای فعال در شهرستان، بخشداران و نماینده دستگاه های مرتبط به منظور بررسی مسائل و مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت در شهرها و روستاهای شهرستان برگزار و تصمیمات لازم در جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

فرماندار سیرجان در این نشست با اشاره به اینکه مشکلات آنتن دهی و پوشش نامناسب اپراتورها در برخی از نقاط شهری و روستایی به یکی از دغدغه ها و مشکلات عمده تبدیل شده است، انجام این مهم را گامی مهم در راستای توسعه پایدار و گسترش خدمات دهی به شهروندان دانست.

علی یعقوبی پور افزود: در راستای پاسخ به درخواست شهروندان و رفع مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت، با پیگیری‌ های مستمر به عمل آمده و همراهی مدیر مخابرات استان و نمایندگان اپراتورها، مجوز نصب چندین سایت جدید اخذ شده است و برخی از مشکلات نصب دکل ها از جمله نبود برق و زمین نیز در این جلسه پیگیری و مرتفع شد.

وی تصریح کرد: سنجش یابی و پایش نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در مسیرهای مواصلاتی شهرستان و همچنین در نقاط مختلف شهر سیرجان و روستاها نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و مقرر شد، که کلیه اپراتورها نسبت به احداث و ارتقا دکل های مخابراتی در اسرع وقت اقدام نمایند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، نمایندگان اپراتورها از نقاط کور آنتن‌ دهی و اینترنت نقاط مختلف شهر سیرجان و روستاها بازدید کردند، تا پس از شناسایی، نسبت به تقویت و بهینه‌ سازی آن اقدام کنند.

نظر شما