شناسهٔ خبر: 68171759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

حکم عامل جنایت هولناک قتل ۱۰ نفر در رفسنجان اجرا شد

رئیس دادگستری کل استان کرمان از اجرای حکم عامل جنایت هولناک قتل ۱۰ نفر در منطقه نوق شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: حکم فرد مورد نظر صبح امروز در محل زندان رفسنجان اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: در تاریخ شانزدهم مرداد سال ۱۴۰۱ هم‌زمان با تاسوعای حسینی، در منطقه نوق رفسنجان یک فرد، شش نفر از اتباع خارجی و چهار نفر از مردم رفسنجان را مظلومانه به قتل رساند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول تلاش بر این بود، این فرد دستگیر شود، افزود: متهم این پرونده حین فرار در روستای اسدآباد از توابع انار اقدام به خودزنی کرده بود که با ورود به موقع نیروهای پلیس و اورژانس، دستگیر و جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: متهم این پرونده پس از بهبودی نسبی با حضور نزد بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان درباره ارتکاب ۱۰ فقره قتل عمدی با سلاح سرد، محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان که منتهی به ناامنی محل شد و اقامت غیرمجاز، تفهیم اتهام شد.

وی با اشاره به اینکه در مراحل مختلف رسیدگی به این پرونده، تفکیک بین مقتولان ایرانی و اتباع خارجی انجام شد، افزود: از آنجا که دسترسی به خانواده‌های مقتولان خارجی آسان نبود و مدت زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شد، پرونده اتباع ایرانی و خارجی تفکیک و رسیدگی شد.

حجت‌الاسلام حمیدی با بیان اینکه حکم محکوم علیه این پرونده پس از طی مراحل قانونی و تأیید دیوان عالی کشور به مرحله اجرا رسیده است، ادامه داد: حکم متهم مذکور صبح امروز به اتهام محاربه در محل زندان رفسنجان اجرا شد.

نظر شما