شناسهٔ خبر: 68171136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

اقتدار، عزت و استقلال کشور مرهون خون هزاران شهید است

زنجان - ایرنا -فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:اقتدار، عزت و استقلال کشور مرهون خون هزاران شهید است و ما باید برای صیانت و پاسداشت آن تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز سه شنبه در سومین یادواره شهدای خدمت و جهادگران آسمانی که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد،‌افزود: ۲۲۰ هزار شهید، ۵۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران جان خود را از دست داده اند که در این میان استان زنجان دارای بیش از سه هزار شهید، پنج هزار جانباز و ۶۰۰ آزاده است.

کرمی گفت: شهدا در جنگ هشت سال دفاع مقدس اقدامات مهمی برای تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی انجام دادند و جان خود را فدای اسلام و ارزش‌های انقلاب کردند تا انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها پیروز باشد.

وی با بیان اینکه امروزه مردم، نظام و کشورمان بر اثر همین جانفشانی ها در اوج عزت و اقتدار هستند، گفت: از سوی دیگر افتخار امروز کشور ناشی از تدابیر درست مقام معظم رهبری است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

کرمی در ادامه با بیان اینکه اربعین حسینی به عنوان یک رزمایش عظیم دینی، مذهبی و فرهنگی، اقتدار و وحدت جهان اسلام را به نمایش می‌گذارد، افزود: امروزه مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) می‌روند و این حرکت جهانی به برکت خون شهدا به دست آمده است.

وی با بیان اینکه قهرمان واقعی تاریخ کربلا امام حسین (ع) است و امروز همه مردم جهان می‌دانند که ایشان در آن جنگ نابرابر پیروز شد، ابراز کرد: هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان در برنامه پیاده‌روی اربعین حضور می یابند که همه اینها به برکت خون شهدا میسر شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: امام حسین (ع) کشتی نجات است و هر کس به ایشان و ائمه اطهار (ع) متوسل شود سربلند خواهد شد.

نظر شما