شناسهٔ خبر: 68170749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دزیره دوئه در یک قدمی پاری‌سن‌ژرمن

پاری‌سن‌ژرمن با 60 میلیون یورو یکی از هدف‌های اصلی بایرن در بازار نقل و انتقالات را به خدمت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، طبق ادعای فابریتزیو رومانو، دزیره دوئه، هافبک 19 ساله فرانسوی باشگاه رن که مورد نظر بایرن مونیخ بود، در نهایت به پی‌اس‌جی خواهد پیوست.

تا همین هفته قبل همه چیز حاکی از آن بود که دزیره دوئه قصد دارد با بایرن مونیخ قرارداد ببندد اما دیروز اتفاقات دیگری رخ داد و هافبک خوش‌آتیه 19 ساله فرانسوی که در عضویت رن است، سرانجام لیگ یک را ترک نخواهد کرد چون او با پاری‌سن‌ژرمن امضا می‌کند‌.

رادیو RMC SPORT هم اعلام کرد، پاری‌سن‌ژرمن توانسته دوئه را از بایرن مونیخ هایجک کند البته با پرداخت رقمی نزدیک به 60 میلیون یورو.

این مبلغی است که رن به دست خواهد آورد و دوئه مثل ژرمی دوکو به گران‌ترین فروش تاریخ رن تبدیل می‌شود. دوئه یک هافبک کامل است، با حرکات و دید عالی، اما در عین حال دارای تکنیک فوق‌العاده و بازیخوانی دقیق. او یکی از پدیده‌های بزرگ فوتبال جهان به حساب می‌آید و اگرچه هنوز برای تیم ملی فرانسه بازی نکرده، اما در بازی‌های المپیک 2024 پاریس از بهترین‌های فرانسه بود و به مدال نقره رسیدند.

دقیقاً درخشش در المپیک همان چیزی بود که باعث شتاب گرفتن انتقالش شده و اکنون وارد فاز تعیین‌کننده خود شده است. قرارداد هنوز نهایی نیست، اما عجیب خواهد بود اگر پی‌اس‌جی دزیره دوئه را از دست بدهد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما