شناسهٔ خبر: 68170519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نگرانی ورزش دوستان همدانی از آینده هیات فوتبال

همدان-ایرنا- عباس صوفی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده به دلیل مشغله فراوان، در دوره آینده انتخابات هیات فوتبال این استان شرکت نمی‌کند و همین موضوع نگرانی فوتبال دوستان را به دنبال داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، صوفی هم اکنون ریاست هیات فوتبال همدان را برعهده دارد و نزدیک به یکسال دیگر از دوره حضورش در این جایگاه باقی مانده است.

او در نشست هم اندیشی نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه تاکید کرد در دوره بعدی به دلیل مشغله فراوان در انتخابات هیات فوتبال استان همدان کاندید نخواهد شد.

صوفی در سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱ نیز رییس هیات فوتبال استان همدان بود و در سال ۱۴۰۰ نیز به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

وی در این سال‌ها اقدامات موثری برای فوتبال همدان انجام داد به طوری که ۲بار میزبانی مسابقات آسیایی رده‌های سنی پایه در دوره مدیریتش اتفاق افتاد، برگزاری چندین دوره اردوی تیم‌های ملی پایه، دعوت از چندین بازیکن به تیم ملی، احیای فوتبال بانوان، برگزاری منظم لیگ‌های فوتبال و فوتسال در رده‌های سنی مختلف و کمک به تیم‌های پاس و شهرداری نمایندگان همدان در لیگ‌های کشوری جزو خدمات دوره صوفی در هیات فوتبال همدان بود.

اکنون فوتبالدوستان همدانی نگران بازگشت جایگاه این ورزش به روزهای تیره و تار دهه ۹۰ هستند، دوره‌ای که در آن تنزل و از دست رفتن جایگاه فوتبال همدان در سطح ملی شد.

هم اکنون کاربران فضای مجازی با واکنش نسبت به انصراف صوفی از ادامه همکاری در فوتبال این استان، جایگاه همدان را بازهم از دست رفته می‌دانند.

نگرانی ورزش دوستان همدانی از آینده هیات فوتبال

بیشترین نگرانی‌ها را هواداران تیم پاس دارند، صوفی در مدت حضورش در راس هیات فوتبال بارها گره گشای مشکلات پاس به خصوص در فدراسیون فوتبال بود.

بیشترین نگرانی‌ها را هواداران تیم پاس دارند، صوفی در مدت حضورش در راس هیات فوتبال بارها گره گشای مشکلات پاس به خصوص در فدراسیون فوتبال بود.

او با ارتباط حسنه‌ای که با مسوولان فدراسیون فوتبال دارد، همواره مشکلات و موانع موجود تیم پاس در فدراسیون را حل و فصل کرده است.

ترکیب عباس صوفی و حمیدرضا حاجی بابایی دو نماینده فوتبالی همدان در مجلس شورای اسلامی که در این سال‌ها همواره حامی ثابت تیم پاس بودند، این امید را در دل هواداران پاس زنده کرد که امسال تیمشان بسیار بهتر از سال‌های قبل حمایت شود و بتوانند مسیر صعود را هموار سازند.

آن‌ها در تلاش هستند تا صوفی را از تصمیم خود پیش از شروع ثبت نام کاندیداها منصرف کنند اما او نیز میدان را برای جوانترها مناسب‌تر می‌بیند.

علی ضمیری کامل، محمدتقی رحیمی، کمال عربیان، اسدالله ربانی مهر، سیدمحمد عیوقیان و حمیدرضا عابری منصور افرادی هستند که طی روزهای اخیر به عنوان گزینه‌های کاندیداتوری هیات فوتبال همدان نام برده می‌شود.

علی ضمیری کامل معاونت ورزش و جوانان استان همدان را عهده دار است، کمال عربیان نایب رئیسی هیات فوتبال همدان را برعهده دارد، محمدتقی رحیمی و حمیدرضا عابری منصور نیز سابقه مدیرعاملی باشگاه پاس را دارند و اسدالله ربانی مهر نیز هم اکنون معاون فرماندار شهرستان همدان است.

برچسب‌ها:

نظر شما